پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

ساده زیستی و توجه به مستضعفان مهمترین توصیه های امام راحل به مسئولان

ساده زیستی و توجه به مستضعفان مهمترین توصیه های امام راحل به مسئولان
رییس سازمان حج وزیارت ، ساده زیستی و همراه و کنار مردم بودن به ویژه محرومین و مستضعفان را مهمترین توصیه امام راحل به مسئولان دانست .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی پس از تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل در ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و به روح ایشان و شهدای انقلاب اسلامی درود فرستاد.
وی در گفتگویی در پاسخ به این پرسش که توصیه امام راحل به شما به عنوان مسئول نظام چه بوده است گفت : مهمترین ویژگی زندگی امام راحل ره ساده زیستی و رعایت زی طلبگی بوده است و همیشه در تمامی فرمایشات بر دو موضوع ساده زیستی و مردمی بودن به ویژه توجه به محرومین و مستضعفان تاکید می‌کردند.
حسینی با اشاره به وصیت نامه امام خمینی و نظر ایشان نسبت ساده زیستی و مردمی بودن ، گفت: ایشان در این خصوص توصیه های مهمی را به مسئولان فرموده اند و تاکید داشتند تلاش کنید تا صاحبان اصلی انقلاب که محرومین و مستضعفین و نیز ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بوده اند، در گذر ایام فراموش نشوند.
امام راحل (ره) تاکید ‌ویژه ای بر توجه و رسیدگی به مستضعفین ‌و محرومین و به تعبیر ایشان «پابرهنگان» داشتند.
رییس سازمان حج وزیارت در پایان, چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ‌ و همچنین یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، مدافعین حرم و شهدای امنیت را گرامی داشت.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.