پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

فراکسیون حج و زیارت مجلس میزبان مسئولان حج و زیارت،هواپیمایی کشوری و ایران ایر شد؛ پیگیری و هماهنگی امور پرواز حج تمتع آتی

فراکسیون حج و زیارت مجلس میزبان مسئولان حج و زیارت،هواپیمایی کشوری و ایران ایر شد؛ پیگیری و هماهنگی امور پرواز حج تمتع آتی
رییس و اعضای فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی میزبان رییس سازمان حج و زیارت، تنی چند از مسئولان حج و زیارت، هواپیمایی کشوری و ایران ایر شدند و پیگیری و هماهنگی امور پرواز حج تمتع 1402را انجام دادند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ جمعی از اعضای فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 18 بهمن میزبان دکتر سید صادق حسینی و جمعی از مسئولان ارشد سازمان حج و زیارت و همچنین مسئولان هواپیمایی کشوری و ایران ایر شدند تا در رابطه با امور پرواز حج تمتع 1402 پیگیری و هماهنگی لازم را انجام دهند.
در این نشست صمیمی هماهنگی امور پرواز حج تمتع آینده برای خدمت رسانی هرچه بهتر به حجاج انجام گرفت.
رییس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی ، رییس سازمان حج و زیارت و مسئولان هواپیمایی نیز به تبادل نظر برای رفع نقاط ضعف و اهتمام به نقاط قوت پرداختند.
گفتنی است چندی پیش اعضای فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با مسئولان سازمان حج و زیارت ، قول دادند تا مشکلات پرواز زایران و حجاج را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.