پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور سازمان حج و زیارت در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی/ «پنجره واحد » خدمتی دیگر به زایران

حضور سازمان حج و زیارت در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی/ «پنجره واحد » خدمتی دیگر به زایران
مدیر کل طرح و برنامه ، فناوری اطلاعات ، امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت توضیحاتی را خصوص برگزاری نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی و حضور سازمان حج و زیارت در این نمایشگاه بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ مهران فرشید مدیر کل طرح و برنامه ، فناوری اطلاعات ، امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت با اشاره برگزاری نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی و حضور سازمان حج و زیارت در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 16 تا 19 بهمن در مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است.
وی با اشاره به غرفه سازمان حج و زیارت و اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری بیان کرد: ما نیز مباحث انجام شده در حوزه اسکان، تغذیه وتدارکات، علوم و فناوری و ... را مطرح کردیم و به مخاطبان عرضه نمودیم.
مدیر کل طرح و برنامه ، فناوری اطلاعات ، امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت با اشاره به اقدامات کشورهای مقصد و مرتبط با سازمان حج و زیارت در حوزه فناوری اطلاعات گفت: ما نیز در افق اقدامات خود بدنبال بروز شدن در این رابطه هستیم و حتی نگاهی فراتر از این موضوع را هم پی می گیریم.
فرشید افزود: در این نمایشگاه نیز دستگاههای مختلف حضور یافتند و توانستیم با یکدیگر به هم اندیشی، تبادل نقطه نظرات و اطلاعات در زمینه های مرتبط بپردازیم.
وی در ادامه به موضوع پنجره واحد اشاره کرد و گفت: این پنجره واحد به صورت سازمانی طراحی شده و هریک از کاربران می تواند از طریق SSO وارد شوند ؛ یعنی هر یک از کاربران و به ویژه زایران می توانند با دراختیار داشتن نام کاربری و رمز عبور ورود یابند و به فعالیت بپردازند که این موضوع در گذشته برای زایران مهیا نبود.
فرشید ادامه داد: زایر می تواند با پنجره واحد به حوزه های مربوط به حج، عمره، اعتاب مقدسه ، اربعین و سفرهای زیارتی وارد شود و اطلاعات لازم در زمینه زیارت، آموزش و سایر موضوعات مرتبط کسب نماید.
وی تصریح کرد: کارگزاران و دست اندرکاران ستادی نیز می توانند در پنجره واحد ورود یابند و به فعالیت بپردازند؛ البته می بایست هر کاربر بنابر دسته بندی صورت گرفته از سامانه پنجره واحد بهره بگیرد. پنجره واحد بعد از رونمایی از سوی رییس محترم سازمان حج وزیارت در انتهای اسفند ماه فعالیت خود راآغاز خواهد کرد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.