پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اهم رویکردها و دیدگاه های اجرایی رییس سازمان حج و زیارت کشور

اهم رویکردها و دیدگاه های اجرایی رییس سازمان حج و زیارت کشور
آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت اهم رویکردها و دیدگاههای اجرایی خود را در آیین تکریم و معارفه مطرح کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛آیین تکریم آقای سید صادق حسینی رییس سابق و معارفه آقای سید عباس حسینی رییس جدید سازمان حج و زیارت امروز چهارشنبه سوم اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، تنی چند از روسای سابق سازمان حج و زیارت، کارکنان مجموعه حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و جمعی ازکارگزاران زیارتی برگزار شد.
سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت در این مراسم با تبریک حلول ماه شعبان معظم اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم از حمایت ، پشتیبانی و حسن نظر نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نواب نسبت به خدمتگزاران حج و زیارت و این حقیر تشکر و قدردانی نمایم .
وی افزود: همچنین محضر وزیر محترم و اندیشمند فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای دکتر اسماعیلی ، معاونین و همراهان محترمشان خیر مقدم میگویم و از اعتماد، الطاف و محبت های مقام عالی وزارت نسبت به بنده حقیر قدردانی و سپاسگذاری می نمایم .
رییس سازمان حج و زیارت گفت: از تشریف فرمایی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، مقامات محترم کشوری و لشکری، روسای محترم سازمانها و دستگاه های همکار، فرهیختگان ، اصحاب رسانه، صاحب نظران و اساتید و سروران حاضر در جلسه تقدیر و تشکر می نمایم.
شایسته است قدردانی ویژه و درود خالصانه خود را نسبت به تمامی دست اندرکاران حوزه حج و زیارت علی الخصوص رؤسای محترم اسبق سازمان ، معاونین و مدیران محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه و سازمان حج و زیارت و جامعه محترم کارگزاران زیارتی از دوره های گذشته تا کنون که تمام همت و تلاش خود را صرف حفظ و اعتلای جایگاه رفیع خدمتگزاری به حجاج ، معتمرین و زائرین اعتاب مقدس نموده اند نثار نمایم .
وی افزود: جا دارد از زحمات و خدمات صادقانه و دلسوزانه دوست و برادر گرامی جناب آقای دکتر سید صادق حسینی در طول تصدی مدیریت سازمان، تقدیر و تشکر نمایم .
همچنین از درگاه ایزد منان برای پیشکسوتان و خدمتگزارانی که در قید حیات نیستند و حق بزرگی بر گردن تمامی ما دارند طلب مغفرت و علو درجات مینمایم.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اهم رویکردها و دیدگاههای اجرایی خود در چند محور گفت: عمل به قانون و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در موضوعات اجرایی؛ تلاش در جهت تحقق انتظارات ریاست محترم جمهور و دولت مردمی که نکات کلیدی و بسیار مهم آن در حکم انتصاب اینجانب توسط وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بدان ها اشاره گردیده است؛ حفظ و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمان ؛ حرکت در راستای کارآمدی و تلاش در جهت افزایش اعتماد و رضایت مندی زائران؛ توجه به آینده پژوهی، مدیریت راهبردی، مدیریت بحران و هوشمند سازی موضوعات اجرایی؛ برقراری ارتباط سازنده ، پویا و اثر بخش درون و برون سازمانی به منظور استفاده حداکثری از توانمندی و قابلیت وزارتخانه ها ، نهادها و سازمانهای همکار در راستای خدمت رسانی بهتر به زائران؛ توجه ویژه به حوزه کارگزاری ( اعم از دفاتر زیارتی ، مدیران و عوامل اجرایی کاروانها و مجموعه ها) و جلب مشارکت این شبکه عظیم ، فرهیخته، دلسوز و متعهد جزو مهمترین برنامه های پیش رو است.
گفتنی است آقای سید عباس حسینی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس سازمان حج و زیارت کشور معرفی شد.
برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.