پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

جانبازان نماد وفاداری، ایثار و شهامت هستند/ ضرورت جهاد تبیین از سوی جانبازان

جانبازان نماد وفاداری، ایثار و شهامت هستند/ ضرورت جهاد تبیین از سوی جانبازان

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: جانبازان نماد وفاداری، ایثار و شهامت هستند و امروز همه ما این ایستادگی و مردانگی آنها را ارج می نهیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت در مراسم تکریم تنی چند از جانبازان شاغل در سازمان حج و زیارت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ولادت حضرت عباس (س) به عنوان روز جانباز مزین شده زیرا ایشان از جان پاک خود در راه امامت و ولایت گذشت و شما جانبازان و ایثارگران عزیز نیز از جان خود در راه ایران اسلامی و ولایت و امامت گذشتید و گوش به فرمان مقتدای خود، از میهن اسلامی دفاع کردید.
وی با بیان اینکه حضرت ابوالفضل العباس (س) الگوی همه جانبازان می باشد،افزود: شما عزیزان نماد جانبازی، وفاداری، ایثار و شهامت هستید و امروز همه ما این ایستادگی و مردانگی شما را ارج می نهیم.
رییس سازمان حج و زیارت در جمع جانبازان حاضر در مراسم گفت: از شما عزیزان انتظار داریم در جهت گسترش فرهنگ جهاد و ایثار و اشاعه آن به نسل جوان ترسازمان اهتمام کنید.
حسینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تصریح کرد: در حال حاضر جهاد تبیین یکی از مظاهر ایثارگری و جهادگری می باشد بنابراین جانبازان عزیز باید در این زمینه نیز توجه لازم را داشته باشند. بویژه جانبازان شاغل در سازمان هم در این خصوص دقت کنند و به جهاد تبیین در سازمان حج و زیارت بپردازند.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین می تواند موجب اعتماد افزایی، اعتبار افزایی و رفع شبهات شود افزود: سازمان حج و زیارت وظیفه خدمت گزاری به زایران اعتاب مقدسه و حجاج بیت الله الحرام را دارد که برخی افراد بدنبال حاشیه سازی برای این سازمان خدمت رسان بوده اند بنابراین اقدام تبیینی باید از سوی همه عزیزان به ویژه جانبازان صورت گیرد.
رییس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: شما جانبازان شاغل در سازمان حج و زیارت ضمن جهاد تبیین و رفع شبهات و حاشیه ها از اعتبار سازمان حج و زیارت، می توانید در راستای سالم سازی محیط کار پیشگام باشید.
حسینی همچنین با اشاره به انتصابش به عنوان رییس سازمان حج و زیارت گفت: بنده به عنوان عضوی از سازمان ، به نمایندگی از شما عزیزان در این جایگاه قرار گرفته ام بنابراین قطعا نیازمند کمک همه دوستان برای پیشبرد شرایط هستم.
وی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اعتبات مقدسه و حجاج بیت الله الحرام تلاش کنیم و از هیچ کمکی فروگذار نکنیم.
پیش از سخنان رییس سازمان حج و زیارت ؛ حجت الاسلام والمسلمین شهسواری مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران سازمان حج و زیارت نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و انتصاب آقای حسینی به ریاست سازمان حج و زیارت اظهار داشت: اینکه یکی از افراد کوشا و متدین از دورن سازمان حج و زیارت برای پست ریاست سازمان انتخاب شده حایز اهمیت می باشد بنابراین همه وظیفه داریم تا در راستای موفقیت بیش از پیش سازمان تلاش کنیم.
وی د ر ادامه، جانبازی را نه تنها یک افتخار بلکه یک مسئولیت مهم در قبال جامعه دانست و تصریح کرد: حرکت در این مسیر یک افتخار محسوب می شود و این توفیقی است که خداوند نصیب کرده بنابراین می بایست در جامعه اسلامی الگو باشیم و همه ما را به نیکی بشناسند و از خود مراقبت کنیم و پاسدار خون شهدا و آرمانهای شهدا و انقلاب باشیم.
در پایان این مراسم، تنی چند از جانبازان سرافراز سازمان حج و زیارت با اعطای لوح تقدیر مورد تکریم قرار گرفتند.

 

برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.