پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رییس سازمان حج وزیارت به مناسبت نیمه شعبان

پیام رییس سازمان حج وزیارت به مناسبت نیمه شعبان
رییس سازمان حج و زیارت در پیامی میلاد حضرت مهدی (عج) و نیمه ماه شعبان معظم را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ متن پیام آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت به شرح ذیل می باشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
نیمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است.
آن شب زیبا در شب نیمه شعبان، آسمان سامرا از ظهور معجزه دیگری به خود می‌بالید و شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی در دامن نرگس زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا را به عرشیان و زمینیان مژده می‌داد، او آمد و با آمدنش امید به برپایی عدل در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره یافت.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء را به خانواده محترم حج و زیارت، همه منتظران آن حضرت ، علی الخصوص زائران و مشتاقان تشرف به حج ابراهیمی و عتبات عالیات تبریک عرض نموده ، از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را مسئلت دارم.
جا دارد از زحمات و خدمات همکاران خود در سازمان حج و زیارت سراسر کشور ، مدیران کاروانها و دفاتر زیارتی که شرایط ثبت نام مشتاقان کوی یار و اعتاب مقدس را فراهم می نمایند ، تشکر و قدردانی نمایم .
از متقاضیان تشرف به حج تمتع و عتبات عالیات نیز که دعوت سازمان حج و زیارت را لبیک گفته و با استقبال پر شور خود این سازمان را در برنامه ریزی و آماده سازی مقدمات سفر ، همراهی می کنند سپاسگزاری می نمایم .
امیدوارم در مسیر خدمتگزاری به ضیوف الرحمن و زائرین عتبات عالیات بتوانیم رضایت حضرت ولی عصر عج را جلب نموده ، دعای آن حضرت را پشتوانه فعالیت های اجرائی خود قرار دهیم.
سید عباس حسینی
معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت
برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.