پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج وزیارت در دیدار خانواده های شهدا مطرح کرد؛

ضرورت اهتمام به یاد و خاطره شهدای عزیز در همه ایام/تاثیر دعای شهدا در زندگی روزمره

ضرورت اهتمام به یاد و خاطره شهدای عزیز در همه ایام/تاثیر دعای شهدا در زندگی روزمره
رییس سازمان حج وزیارت بر اهتمام به یاد و خاطره شهدا در همه ایام تاکید کرد و گفت: بی شک دعای شهدا در زندگی تاثیرگذار خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت امروز دوشنبه در جلسه با تنی چند از خانواده ها و فرزندان معظم شهدا به مناسبت روز شهید اظهار کرد: همه ساله یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می داریم و شهدای عزیز و خانواده های آنها آبروی ایران اسلامی هستند.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه«وظیفه قدردانی از ایثارگران بویژه شهیدان، فریضه ای عینی، تعینی و همیشگی است »گفت: بنده و همه همکاران نیز از شما خانواده شهدا که آبروی سازمان هستید ،قدردانی می کنیم .
رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: بی شک شهدای عزیز ناظر بر چنین جلسات معنوی و پاکی هستند و دعای آنها همواره پشت و پناه ما خواهد بود.
حسینی حضور فرزندان شهدا که به عنوان افرادی متخصص و کاردان مشغول به فعالیت در امور سازمان هستند را مورد توجه و حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: قطعا دعای خیر شما و پدران شما کارگشا خواهد بود .
وی افزود : ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده آنها وظیفه ما محسوب می شود و حتی این توفیق داریم که همه ساله در حج تمتع میزبان جمعی خانواده شهدا باشیم که گرامیداشت شهیدان عزیزمان در ایام حج نیز از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت انجام می گیرد.
رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه هر روز شهدا را یاد خواهیم کرد گفت: اگر یک روز یاد شهدا و خانواده آنها نباشیم آن روز«روز مرگ معنوی » ما محسوب می شود .
حسینی با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا باید به صورت عینی و تعینی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد گفت: هر چه از مقام شامخ شهدای بزرگوار بگوییم کم است قدردان خانواده های شهدا هستیم .
همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهسواری مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران نیز در این نشست صمیمانه با خانواده های شهدا اظهار کرد : سر تعظیم به خانواده های شهدا فرود می آوریم که شهدای آنها کاری بزرگ و الهی کردند . ما نیز وظیفه داریم در جلب رضایت خانواده شهدا کوشا باشیم و این رویکرد رضایت خداوند را بدنبال دارد.
همچنین فرزندان و خانواده های معظم شهدا که در این جلسه حضور داشتند به گفتگوی صمیمانه با رییس سازمان حج و زیارت پرداختند .
برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.