پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از معاینات تعیین استطاعات پزشکی زائران حج تمتع 1402

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از معاینات تعیین استطاعات پزشکی زائران حج تمتع 1402
رئیس سازمان حج و زیارت از روند معاینات تعیین استطاعت جسمی زائران حج 1402 بازدید نموده و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت روز یکشنبه 6 فروردین ماه 1402 در دومین روز معاینات تعیین استطاعت پزشکی زائران در استان تهران با حضور در یکی از مراکز تعیین شده(مرکز میدان انقلاب)از نزدیک روند معاینات زائران را بررسی کرده و پای صحبت های ثبت نام کنندگان حج تمتع آتی نشست.
زائران حاضر در مرکز مذکور که باید معاینات تعیین استطاعت جسمی را انجام دهند از برخی دغدغه ها در این رابطه سخن گفتند.
تاکید بر اطلاع رسانی مناسب تر از نحوه انجام معاینات، توجه و تسهیل در نوبت دهی در مرکز،تمهید لازم و تسریع در انجام معاینات در کمترین زمان ممکن و فراهم آوری امکان انجام مشاوره های تخصصی همزمان با معاینات در مراکز تعیین شده از جمله مهمترین درخواست های مطرح شده توسط زائران بود.
آقای حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز پس از بازدید و استماع مشکلات مطرح شده ضمن هماهنگی با رئیس محترم جمعیت هلال احمر برای رفع نواقص و مشکلات ، دستور داد تا تمام استانها گزارش نحوه انجام معاینات را جهت پیگیری و اقدام لازم احصا و ارسال نمایند.
گفتنی است ، استطاعت جسمی شرط اعزام زائران به حج تمتع می باشد که مسئولیت تعیین استطاعت برعهده مرکز پزشکی حج و زیارت وابسته به جمعیت هلال احمر می باشد.


برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.