پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آیین دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت با همکاران برگزار شد

آیین دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت با همکاران برگزار شد
آیین دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ورئیس سازمان حج و زیارت با همکاران شاغل در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ این مراسم روز سه شنبه هشتم فروردین ماه 1402 با حضور همکاران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در محل نمازخانه سازمان برگزار شد.
قرائت آیاتی از کلام الله مجید، تسبیحات ماه مبارک رمضان و مناجات خوانی و همچنین سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این مراسم انجام گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین نواب در این مراسم ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و بیان روایت از پیامبر اکرم(ص) در خصوص تحول آفرینی، به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در روز اول فروردین ماه پرداخت و آن را نقشه راه یک ساله کشور دانست.
آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در بخشهایی از صحبت های خود در این مراسم، ضمن تبریک نوروز و ماه مبارک رمضان ، به رویکرد دینی و اعتقادی ایرانیان در چنین ایامی اشاره کرد.
وی در ادامه با اشاره به نگاه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نوروز و شکل گیری آن، به تبیین اقدامات پیش رو در سازمان حج و زیارت منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال(مهار تورم و رشد تولید) پرداخت.
در پایان کارکنان سازمان حج و زیارت نمازجماعت را به امامت نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت اقامه کردند.
برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.