پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معرفی و ارائه اپلیکیشن زیارت در جلسه شورای معاونان سازمان حج و زیارت/ارتقا برنامه نرم افزاری برای خدمت رسانی مطلوب به متقاضیان

معرفی و ارائه اپلیکیشن زیارت در جلسه شورای معاونان سازمان حج و زیارت/ارتقا برنامه نرم افزاری برای خدمت رسانی مطلوب به متقاضیان
اپلیکیشن زیارت که نسبت به نسخه پیشین آن بروزرسانی شده و ارتقا یافته است در جلسه شورای معاونان سازمان حج و زیارت، معرفی و ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ جلسه شورای معاونان سازمان حج و زیارت با حضور آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، معاونین سازمان و تنی چند از مدیران تشکیل شد .
در این جلسه آقای مهران فرشید مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت ضمن معرفی و ارائه اپلیکیشن زیارت توضیحات کاربردی دراین رابطه را مطرح نمود.
وی توضیح داد: این اپلیکیشن در حج تمتع 1401 و اربعین حسینی مورد استفاده قرار گرفت که با توجه به فرصت اندک، برخی کاستی ها دراین نرم افزار وجود داشت که در ماههای گذشته با تلاش دست اندرکاران نقاط ضعف رفع شده و بروزرسانی صورت گرفت که در حال حاضر یک پلتفرم جدید در اختیار داریم که به متقاضیان ارائه می شود.
فرشید با بیان اینکه تمامی جامعه هدف اعم از زائران، کارگزاران، عوامل ستادی و اجرایی می توانند به فراخور نیازمندی ها از آن استفاده کنند گفت: اپلیکیشن زیارت برای نسخه های موبایلی، وب و دسکتاپ طراحی و تهیه شده است و همه می توانند از آن بهره لازم را ببرند.
امکانات این اپلیکیشن شامل : ارسال پیامک رایگان، نظرسنجی، امداد گمشدگان، ارزشیابی عوامل،مسیریابی،اشیاگمشده ، اطلاع رسانی، انتقادات و پیشنهادات،ارتباط با مسئولان، آب و هوا، تلفن های ضروری و .... است .
رئیس سازمان حج و زیارت نیز در ادامه جلسه معرفی و ارائه این اپلیکیشن ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، رهنمودهایی را به جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به زائران ارائه کرد.
وی همچنین بر آسیب شناسی حج گذشته و توجه به بازنگری فرایندهای اجرایی که صورت گرفته است، در حج تمتع سال جاری تاکید کرد.
مدیرکل فناوری اطلاعات هم در ادامه توضیحاتی را درخصوص سایر سامانه های سازمان حج و زیارت همانند سامانه های حوزه های حج، مسکن، تغذیه و تدارکات و حمل ونقل ارائه کرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.