پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

«اپلیکیشن موبایلی حج و زیارت» نرم افزاری کاربردی و اثرگذاربرای رفاه حال زائران و کارگزاران حج

«اپلیکیشن موبایلی حج و زیارت» نرم افزاری کاربردی و اثرگذاربرای رفاه حال زائران و کارگزاران حج
جلسه معرفی اپلیکیشن زیارت برای مدیران دفاتر حج و زیارت در کشور به صورت وبیناری انجام گرفت و مدیرکل فناوری اطلاعات توضیحات کامل در این رابطه را ارائه کرد؛ اپلیکیشن زیارت نسبت به نسخه پیشین در سنوات گذشته بروزرسانی شده و ارتقا یافته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای مهران فرشید مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت به معرفی و ارائه اپلیکیشن زیارت برای مدیران استانها پرداخت و توضیحات مبسوطی در رابطه با نحوه و میزان خدمات رسانی مطرح کرد.
وی توضیح داد: این اپلیکیشن در حج تمتع 1401 و اربعین حسینی مورد استفاده قرار گرفت که با توجه به فرصت اندک، برخی کاستی ها دراین نرم افزار وجود داشت که در ماههای گذشته با تلاش دست اندرکاران نقاط ضعف رفع شده و بروزرسانی صورت گرفت که در حال حاضر یک پلتفرم جدید در اختیار داریم که به متقاضیان ارائه می شود.
فرشید با اشاره به اینکه زائران، کارگزاران، عوامل ستادی و اجرایی می توانند به فراخور نیازمندی ها از آن استفاده کنند گفت: اپلیکیشن زیارت برای نسخه های موبایلی، وب و دسکتاپ طراحی و تهیه شده است و همه می توانند از آن بهره لازم را ببرند.
امکانات این اپلیکیشن شامل : ارسال پیامک رایگان، نظرسنجی، امداد گمشدگان، ارزشیابی عوامل،مسیریابی،اشیاگمشده و پیداشده ، اطلاع رسانی، انتقادات و پیشنهادات،نظرسنجی،ارتباط با مسئولان،همیار،وضعیت زائر ،برنامه غذایی، اطلاعات هتلها و اماکن مهم، مسیریابی،پرسمان،درخواست کمک همسفران،خاطره نویسی، ملتمسین دعا، کتابخانه،مدیا،تلفن های ضروری ،پشتیبانی نرم افزار و سایر خدمات و موضوعات اجرایی و فرهنگی است که زائران و کارگزاران حج تمتع ۱۴۰۲می توانند در روزهای آینده این اپلیکیشن را از بازار دانلود نمایند و بهره برداری کنند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.