پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج 1402/اطلاعیه شماره دو

جزییات نرم افزار موبایلی حج و زیارت برای زائران و کارگزاران

جزییات نرم افزار موبایلی حج و زیارت برای زائران و کارگزاران
سازمان حج و زیارت دراطلاعیه شماره دو به معرفی نرم افزار موبایلی حج و زیارت پرداخت و تاکید کرد که زائران و کارگزاران می توانند از خدمات تسهیلات ارایه شده درنرم افزار بهره برداری کند.
به گزارش روابط عمومی سزمان حج و زیارت؛ در اطلاعیه شماره دو که در خصوص نرم افزار موبایلی زیارت می باشد، اداره کل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت یادآوری کرده است :
اپلیکیشن موبایلی حج و زیارت در حج تمتع 1401 و اربعین حسینی مورد استفاده قرار گرفت که با توجه به فرصت اندک، برخی کاستی ها دراین نرم افزار وجود داشت که در ماههای گذشته با تلاش دست اندرکاران نقاط ضعف رفع شده و بروزرسانی صورت گرفت که در حال حاضر یک پلتفرم جدید در اختیار داریم که به متقاضیان ارائه می شود.
زائران، کارگزاران، عوامل ستادی و اجرایی می توانند به فراخور نیازمندی ها از آن استفاده کنند؛اپلیکیشن زیارت برای نسخه های موبایلی، وب و دسکتاپ طراحی و تهیه شده است و همه می توانند از آن بهره لازم را ببرند.
امکانات این اپلیکیشن شامل : ارسال پیامک رایگان، نظرسنجی، امداد گمشدگان، ارزشیابی عوامل،مسیریابی،اشیاگمشده و پیداشده ، اطلاع رسانی، انتقادات و پیشنهادات،نظرسنجی،ارتباط با مسئولان،همیار،وضعیت زائر ،برنامه غذایی، اطلاعات هتلها و اماکن مهم، مسیریابی،پرسمان،درخواست کمک همسفران،خاطره نویسی، ملتمسین دعا، کتابخانه،مدیا،تلفن های ضروری ،پشتیبانی نرم افزار و سایر خدمات و موضوعات اجرایی و فرهنگی است که زائران و کارگزاران حج تمتع ۱۴۰۲می توانند از امروز این اپلیکیشن را از بازار دانلود نمایند و بهره برداری کنند.
عزیزانی که در خصوص این نرم افزار پرسش های ضروری دارند، می توانند از ساعت 14 تا 16 همه روزه با شماره تلفن 02164512241 تماس حاصل نمایند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.