پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش آموزشی - توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۲ استان تهران/آخرین جزییات از تعداد زائران و کاروان های استان تهران

برگزاری همایش آموزشی - توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۲ استان تهران/آخرین جزییات از تعداد زائران و کاروان های استان تهران
همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۲ استان تهران با حضور هزاران زائر بیت الله الحرام در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد که در این همایش سرپرست حج و زیارت استان تهران از تشرف 12 هزار 500 زائر از این استان خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۲ استان تهران امروز سه شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور هزاران زائر بیت الله الحرام در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد ، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج تمتع 1402 را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی کردند و توصیه هایی را به زائران مطرح نمودند.
آقای محمد رضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران نیز در ابتدای این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران محترم گفت: امسال در موسم حج تمتع پیش رو 12 هزار و 500 نفر در قالب 92 کاروان از استان تهران به سرزمین وحی عزیمت می کنند ؛ از این تعداد ذکر شده 59 کاروان مدینه قبل و 33 کاروان مدینه بعد هستند.
در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران انجام شد سخنرانی، نمایش و توصیه های مرتبط با اعمال و مناسک و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد(ص) صورت پذیرفت.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.