پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش زائران حج تمتع استان قزوین برگزار شد/سخنان استاندار قزوین در جمع زائران حج تمتع 1402

همایش زائران حج تمتع استان قزوین برگزار شد/سخنان استاندار قزوین در جمع زائران حج تمتع 1402
همایش بزرگ زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ از استان قزوین برگزار شد و استاندار استان قزوین در جمع زائران سخنرانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ همایش بزرگ زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ از استان قزوین با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد.

گفتنی است؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته هزار و ۱۰۵ نفر از استان قزوین در قالب هفت کاروان از پنجم خرداد سال جاری برای انجام اعمال حج واجب به سرزمین وحی اعزام می شوند.

++حج و طواف خانه خدا نماد تثبیت قدرت "الله" بر زمین است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین اظهار داشت: حج سعادت بزرگی است که روح انسان را جلا می دهد و رحمت الهی را نازل می کند.

وی افزود: قرن هاست انسان ها نسل به نسل دور خانه خدا طواف می کنند و از فیض حضور در کنار کعبه بهره مند می شوند، این حضور نماد تثبیت قدرت "الله" بر زمین است که بالاتر و برتر از همه قدرت هاست.

مقام عالی دولت در استان با تقدیر از نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، مسئولین حج و زیارت، مدیران کاروان ها و همه زحمت کشان برگزاری این کنگره عظیم گفت: امیدواریم حج امسال نماد همبستگی، صلابت و اقتدار امت اسلام باشد و بتوانیم بیشترین بهره معنوی را از این گردهمایی بین المللی داشته باشیم.

اعلایی از زائرین حج امسال خواست که برای توفیق بیشتر خدمت گذاران دعا کنند و ابراز امیدواری کرد همه کسانی که توفیق حضور در مراسم حج را دارند بتوانند با صحت و سلامت و توشه ای پربار از معنویت مناسک خود را برگزار کرده و به دیار خود بازگردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.