پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

با بدرقه رئیس و معاونان سازمان؛نخستین گروه از عوامل اجرایی حج تمتع 1402رهسپار سرزمین وحی شدند

با بدرقه رئیس و معاونان سازمان؛نخستین گروه از عوامل اجرایی حج تمتع 1402رهسپار سرزمین وحی شدند
نخستین گروه از عوامل اجرایی حج تمتع 1402 با بدرقه مسئولان حج و زیارت کشور رهسپار سرزمین وحی شدند تا شرایط لازم را برای حضور زایران کشورمان مهیا نمایند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج وزیارت ، غلامرضا رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت ، حمید رهبری فر معاون توسعه سازمان حج وزیارت و تنی چند از دست اندرکاران و مدیران سازمان ، نخستین کاروان نیروهای ستادی و عوامل اجرایی را بدرقه کردند.
این کاروان عوامل اجرایی شامگاه ۳۱ اردیبهشت ماه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.
نیروهای ستادی و عوامل اجرایی شرایط لازم برای حضور زایران از تاریخ سوم خرداد ماه را فراهم می آورند و آماده پذیرایی از ضیوف الرحمان خواهند بود.
نیروهای ستاد، آشپزخانه، حمل و نقل ، فرودگاه مدینه منوره، اسکان، پزشکی و ....در این پرواز رهسپار سرزمین وحی شدند تا خدمت رسانی مطلوب را مدنظر قرار دهند .
تمامی شرایط لازم برای حضور ۸۷هزارو۵۵۰نفر زایر ایرانی سرزمین وحی مهیا شده تا حجاج کشورمان در کمال آسایش ، آرامش ، امنیت، عزت و سلامت به اعمال و مناسک خود بپردازند.
در همین زمینه قراردادهای مرتبط با اسکان، تغذیه و تدارکات ، حمل و نقل و ....با تلاش کارگزاران حج تمتع امسال منعقد شده است و هیچ دغدغه ای برای حضور زایران عزیز وجود نخواهد داشت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.