پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

زایران ۱۰ استان از فرودگاه امام خمینی (ره)عازم سرزمین وحی می شوند

زایران ۱۰ استان از فرودگاه امام خمینی (ره)عازم سرزمین وحی می شوند
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره)برای زایران حج تمتع ۱۴۰۲ گفت: زایران ۱۰استان از این ایستگاه پروازی رهسپار عربستان می شوند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)در آیین بدرقه زایران حج تمتع ۱۴۰۲ که با حضور مسئولان‌ هواپیمایی و حج و زیارت برگزار شد اظهار کرد : زائران ۱۰استان از ایستگاه پروازی استان تهران فرودگاه حضرت امام (ره)عازم سرزمین وحی می شوند که این تعداد ۳۰ درصد زایران کل کشور می باشند.
وی با بیان اینکه نخستین پرواز به مقصد فرودگاه مدینه است، افزود: پروازهای رفت تا یکم تیرماه ادامه دارد و پروازهای بازگشت نیز از سیزدهم تیرماه لغایت سوم مرداد ماه ادامه دارد .
چلندری با بیان اینکه کار تجهیز هواپیماها و برنامه ریزی ها از ماهها قبل برای این عملیات بزرگ آغاز شده بود گفت: آمادگی کامل برای این عملیات وجود دارد و همچنین در آمادگی کامل برای زمان از سرگیری پروازهای عمره هستیم .
وی با اشاره به اینکه میانگین سنی زایران حج امسال بالا می باشد و از طرفی از استان های مختلف به این ایستگاه پروازی می رسند گفت: تمامی تمهیدات لازم اعم از فضای استراحت و مواکب لازم آماده خدمت رسانی به زایران عزیز که از شهرهای خود به این ایستگاه پروازی می رسند مهیا است.
چلندری ازتمامی دست اندرکاران در برنامه ریز یها تقدیر کرد و برای زایران آرزوی سلامتی کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.