پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

نخستین روز پروازهای زائران ایرانی به سرزمین وحی با ۱۰ پرواز /پروازهای جده از ۱۳ خرداد آغاز می شود

نخستین روز پروازهای زائران ایرانی به سرزمین وحی با ۱۰ پرواز /پروازهای جده از ۱۳ خرداد آغاز می شود
معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت توضیحاتی را در خصوص نخستین روز پروازهای زایران ایرانی مطرح کرد و گفت: در نخستین روز مصادف سوم خرداد ماه ۱۰ پرواز عازم فرودگاه مدینه منوره می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ آقای غلامرضا رضایی در حاشیه آیین بدرقه نخستین کاروان زایران ایرانی به سرزمین وحی در جمع خبرنگاران ، ضمن آرزوی موفقیت و سلامت برای نخستین کاروان زایران ایرانی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای پذیرایی زایران در مدینه منوره و مکه مکرمه اندیشیده شده است تا حجاج با خیالی آسوده به اعمال و مناسک معنوی خود بپردازند.
وی در خصوص نخستین روز اعزام ها که مصادف سوم خرداد ماه می باشد گفت: بحمد الله امروز چهارشنبه ۱۰پرواز از استانهای تهران ، ساری و یزد به مقصد فرودگاه مدینه صورت می گیرد که بالغ بر ۲هزار و ۵۰۰ نفر رهسپار شهر پیامبر اکرم (ص)می شوند.
معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت تصریح کرد: روزانه حداکثر تا سقف ۵هزار زایر به سرزمین وحی اعزام می شوند که کار عملیات حجاج ابتدا برای حجاج مدینه قبل و از تاریخ سوم خرداد ماه می باشد و حجاج مدینه بعد نیز از ۱۳ خرداد ماه عازم فرو گاه جده می شوند که بعد از محرم شدن در جحفه ، وارد شهر مکه مکرمه خواهند شد.
رضایی مطرح کرد : برای پروازهای برگشت زایران عزیز نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و سعی خواهیم کرد تا این مهم با سرعت بیشتری انجام پذیرد .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.