پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

درنشست مسئولان حج در مدینه تاکید شد؛ لزوم کسب رضایت زائر در سفرمعنوی حج

درنشست مسئولان حج در مدینه تاکید شد؛ لزوم کسب رضایت زائر در سفرمعنوی حج
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید برارائه خدمات بهتر به زائران و لزوم کسب رضایت حجاج، اظهارداشت: ان شاءالله با همکاری مدیران و خادمان  فرهنگی و کادر درمان شاهد برگزاری یکی ازحج های موفق و همراه با صفای معنوی برای زائران باشیم.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وزیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری ؛ درنخستین نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زيارت كه امروزبه رياست حجت الاسلام والمسلمين سيد عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ايرانی در مدينه منوره تشكيل شد نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت شرایط فعلی را نتیجه زحمات و فعالیت انسان های خدومی دانست که با اخلاص برای زائران کار و تلاش می کنند.
وی ازهمگان خواست حال که بعد ازسه دهه اولین سالی است که زائران در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و نیمه خرداد در سرزمین وحی هستند مراسم گرامیداشت آن مرد الهی که با ایثار خود پیام آور وحدت برای جهان اسلام و احیاگر حج ابراهیمی بود به صورت ویژه برگزار شود.
وی از آنها خواست که با مسئولان کشور میزبان درمورد درخواست های زائران ازجمله برگزاری دعای کمیل درکنار تربت پاک ائمه معصوم(علیهم السلام) مذاکره و عنوان کنند که اینگونه اقدامات به نفع روابط وهمکاری های دو کشور است.
نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت افزود: انجام برخی امورمی تواند تاثیر چند پله ای در نزدیک شدن به اهداف مشترک دو کشورداشته باشد و سریعتر کارها را پیش برده و همکاری های فی مابین را افزایش دهد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه اجاره هتل ها در مکه و مدینه با زحمات اعضای کمیته اسکان که سالها تجربه دارند، تهیه شده است به مدیران کاروان ها توصیه کرد که صادقانه با زائران سخن بگویند و مسایل را برای آنها با لحن آرام تبییین کنند.
درادامه این جلسه ، آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت ازمسئولان واحدهای ذی ربط خواست مدیرانی را که خالصا لوجه الله برای زائران کارمی کنند شناسایی کنند تا در پایان عملیات حج تشویق شوند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.