پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

باراهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید از هتل الامجاد السلام/تبیین اقدامات و قدردانی از زحمات دست اندرکاران حج

بازدید از هتل الامجاد السلام/تبیین اقدامات و قدردانی از زحمات دست اندرکاران حج
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج وزیارت از روند خدمت رسانی به زایران ایرانی در هتل « الامجاد السلام»مدینه منوره بازدید کردند و در جمع زایران به تبیین اقدامات صورت گرفته پرداختند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی ، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران حج وزیارت، امروز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه به صورت سرزده از خدمت رسانی به زایران ایرانی در هتل « الامجاد السلام»مدینه منوره بازدید کردند.
در این هتل در حال حاضر ۵ کاروان با جمعیتی بالغ بر ۶۷۰نفر زایر از استانهای قم، اصفهان و البرز حضور دارند که در ایام حضور در شهر پیامبر (ص)به زیارت مرقد مطهر نبوی و ائمه بقیع می پردازند.
معدود زایران در زمان حضور رییس سازمان حج وزیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت نسبت به بعضی خدمات همانند تغذیه و کیفیت هتلینگ ایراداتی را وارد دانستند که تبیین اقدامات از سوی رییس سازمان حج وزیارت و دست اندرکاران انجام گرفت .
رییس سازمان حج وزیارت در خصوص موضوع تغذیه و تدارکات و مواد لازم برای طبخ غذا گفت: از مطلوب ترین مواد غذایی موجود در عربستان برای تهیه غذا استفاده می‌شود و غذای زایران در مدینه در دو آشپزخانه متمرکز و به صورت استاندارد طبخ می شود که البته بدنبال رفع معدود انتقادات در این زمینه هستیم .
وی در خصوص هتل های مدینه منوره نیز گفت: سعی شده تا هتل های مناسبی اجاره شود اما ظرفیت اسکان این شهر همین مقدار موجود می باشد چراکه طی سالهای اخیر و بعد از تخریب هتل های قدیمی، کار بازسازی نهایی نشده است و سعی شده تا از ظرفیت موجود بهره بگیریم .
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد : تبیین اقدامات و خدمات صورت گرفته باید از سوی دست اندرکاران صورت گیرد.
حسینی در خصوص پرسش زایری مبنی بر اینکه چرا که کاروان ها با درجه های قیمتی مختلف در یک هتل در مدینه هستند گفت: قطعا این خدمات در هتل های مکه مکرمه که زایران غالب روزها در آن سکنی دارند متفاوت است . درجه بندی قیمتی کاروان ها به علت ایستگاههای پروازی و کیفیت هتلی می باشد وگرنه خدمات هتلینگ، تغذیه ، حمل و نقل و ....برای همه یکسان می باشد .
حجت الاسلام والمسلمین نواب نیز در این بازدید به تبیین اقدامات فرهنگی و اجرایی برای زایران پرداخت.
تنی چند از زایران نیز با حضور دست اندرکاران حج وزیارت از خدمات صورت گرفته ‌و زحمات شبانه روزی کارگزاران قدردانی کردند .
جمعی از زایران استان البرز و قم کیفیت خدمات اجرایی ، تغذیه و تدارکات را مطلوب دانستند و از نزدیک بودن هتل به حرم نبوی و سایر خدمات فرهنگی و اجرایی تشکر و قدردانی کردند.
سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه از مطب پزشکی ۲۴ساعته در این هتل نیز بازدید کردند و در جریان روند امور خدمت رسانی قرار گرفتند .
کادر درمانی حاضر در این مطب نیز توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان کردند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.