پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

رییس سازمان در جمع مدیران مجموعه های مدینه:ضرورت تبیین شرایط اسکان در شهر مدینه صورت گیرد

رییس سازمان در جمع مدیران مجموعه های مدینه:ضرورت تبیین شرایط اسکان در شهر مدینه صورت گیرد
رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با مدیران مجموعه های مدینه منوره بر ضرورت تبیین شرایط اسکان در این شهر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، آقای حسن محمدی مدیرکل بازرسی سازمان حج و زیارت و محمد جواد دانشیار رییس ستاد مدینه منوره و تنی چند از مسئولان ستاد و بعثه مقام معظم رهبری عصر امروز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه با مدیران مجموعه های مدینه منوره، در هتل موفنبیک دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی در ابتدای این جلسه برخی توضیحات مرتبط با اقدامات فرهنگی را بیان کرد.
حسینی رییس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست بر خدمت رسانی مطلوب به زایران در مدت حضور 5 شب در مدینه النبی تاکید کرد و گفت: عملکرد شما عزیزان نسبت به سال گذشته، مورد قبول و مطلوب است اما ضروریست به برخی نکات به جهت افزایش رضایتمندی زایران توجه شود.
وی افزود: علیرغم اینکه داخل شهر مدینه اعمال و مناسک حج برگزار نمی شود اما به دلیل اقبال زایران از حضور در فضای معنوی این شهر و همچنین تعدد کاروان های مختلف در یک هتل از حساسیت برخوردار است و لازم است تا مدیران مجموعه دقت نظر کافی داشته باشند چراکه کاروان ها هر 5 شب در مجموعه ها تغییر می کنند اما کاروان ها در مجموعه های مکه مکرمه تغییرات اینچنینی ندارند.
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به ظرفیت هتل های مدینه گفت: طی سالهای گذشته هتل های قدیمی مدینه به جهت ساخت هتل های جدید و بهبود شرایط تخریب شدند اما هنوز جایگزینی برای آنها ایجاد نشده بنابراین می بایست از همین ظرفیت موجود بهره بگیریم.
وی افزود: ما تمام سعی خود را برای اجاره هتل های مطلوب به خرج دادیم و توانستیم از ظرفیت موجود استفاده کنیم؛ لذا ضروری ست تا مدیران مجموعه و مدیران کاروان ها نسبت به اقدامات صورت گرفته توضیحات لازم را انجام دهند.
حسینی تصریح کرد: شرایط مدینه منوره و نوع اسکان و ظرفیت و شرایط هتل ها را به صورت کامل برای زایران عزیز بیان کنند.
وی افزود: نزدیکی هتل های مدینه منوره یکی از مزایای مهم محسوب می شود و زایران از مدت زمان حضور در این شهر معنوی ، بهترین بهره را کسب کنند.
رییس سازمان حج و زیارت در ادامه به استماع صحبت های مدیران کاروان ها پرداخت و دستورات لازم را به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر اعمال کرد.
حسن محمدی مدیرکل بازرسی سازمان حج و زیارت نیز در پایان توضیحاتی را به جهت خدمت رسانی مناسب به زایران بیان کرد.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.