پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نظارت رییس سازمان حج و زیارت بر فرایند خدمت رسانی به زایران مدینه قبل که عازم مکه مکرمه هستند

نظارت رییس سازمان حج و زیارت بر فرایند خدمت رسانی به زایران مدینه قبل که عازم مکه مکرمه هستند
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به نظارت بر فرایند طبخ و توزیع غذای زایران مدینه قبل که عازم مکه مکرمه هستند، گفت: خدمت رسانی و نحوه طبخ و توزیع غذای زایرانی که بعد از احرام بستن در میقات شجره عازم مکه مکرمه هستند، مناسب و مورد رضایت می باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی و جمعی از دست اندرکاران حج و زیارت شامگاه جمعه 12 خرداد ماه بعد از حضور در مسجد شجره از فرایند طبخ و توزیع غذای بین راهی در رستوران خمری در منطقه آبیار ماشی (30 کیلومتر بعد از مدینه منوره ) بازدید کردند.
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به بازدید صورت گرفته از روند خدمت رسانی به زایران مدینه قبل که عازم مکه مکرمه هستند، گفت: حضور زایران در مسجد شجره، کیفیت اتوبوس هایی که با آن به مکه اعزام می شوند و همچنین چگونگی توزیع غذای بین راهی مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اتوبوس های زایران از کیفیت بالایی برخوردار است گفت: ورود و خروج اتوبوس ها به محل توزیع غذای بین راهی زایران مورد نظارت قرار گرفت و اتوبوس ها در ساعت مقرر ورود یافته و بعد از توزیع غذای زوار به سمت مکه رهسپار شدند که این فرایند نیز از نظم خاصی برخوردار بوده است.
حسینی تاکید کرد: از بهترین نوع اتوبوس ها برای حمل و نقل برون شهری بهره گرفته ایم تا شاهد رضایتمندی زایران عزیز و آسایش آنها باشیم.
وی افزود: طبخ و توزیع غذای بین راهی نیز از کیفیت مطلوب و مورد رضایت زایران و مدیران کاروان ها برخوردار بود ؛ مهمترین دغدغه ما رضایتمندی زایران عزیز می باشد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
رییس سازمان حج و زیارت در ادامه به آمار ورود و خروج زایران کشورمان به سرزمین وحی اشاره کرد و گفت: تا امروز 91 پرواز به فرودگاه مدینه منوره صورت گرفته است و 133 کاروان وارد سرزمین وحی شده اند.
وی افزود : تعداد کاروان های حاضر در مدینه تا پایان جمعه 65 کاروان و کاروان های مکه 68 کاروان می باشد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.