پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از هتل دیگر زایران ایرانی/استماع سخنان زایران و تبیین اقدامات صورت گرفته

بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از هتل دیگر زایران ایرانی/استماع سخنان زایران و تبیین اقدامات صورت گرفته
سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت و دست اندرکاران حج و زیارت در ادامه دیدارهای خود با زائران ایرانی درمدینه منوره ظهر امروز به یکی از هتل های این شهر رفته و از نزدیک با زائران حرم نبوی گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ايرانی و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه بازديدهای روزانه خود امروزشنبه (13 خرداد) با زائرانی ازاستان های اصفهان ، تهران ، قزوین، لرستان و البرز درهتل قصرالاندلس مدینه دیدار و گفتگو کردند.
ديدار امروز سرپرست حجاج ایرانی و رئيس سازمان حج و زيارت با زائران ، از ‌تالار ورودی هتل آغاز شد و تعدادی از زائران و خادمان زوار با ذکرصلوات از مسئولان حوزه حج و زیارت استقبال کردند.
تنی چند از زایران نیز برخی نکات در خصوص تغذیه و کیفلیت هتل را مورد توجه قرار دادند که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم دلیل عمده مشکلات این هتل را فرسودگی عنوان کرد و از رئیس ستاد مدینه خواست برای رفع مشکلاتی که می تواند در فرصت حضور زائران درایام حج درمکه انجام شود از طریق مالک هتل پیگیری و اقدام گردد.
بر پایه این گزارش، در قسمت بانوان هم چند تن از زائران در گفتگو با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص مدت اقامت خود در مدینه سوال کردند که مسئولین حج و زیارت با اشاره به طول سفرحج 1402 یادآور شدند که برای همه زائران ایرانی پنج روزاقامت در مدینه پیش بینی شده و با توجه به قراردادهای منعقد شده با مالکان 18 هتل محل اسکان زائران ایرانی ، تغییر در برنامه اقامت زائران در این شهر امکان پذیر نیست.
نحوه نوبت گرفتن و اطلاع رسانی برای مشرف شدن زائران به روضه شریف ، امکان راه اندازی عمره پس از برگزاری حج ، سرانه اسکان هر زائر در هتل های مدینه ، چگونگی پیگیری وسایل گمشده زائران نظیر ویلچر و کیفیت غذا از دیگر سوال های زائران بود که سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با صبر و حوصله به آنها پاسخ داده و ضمن اینکه هيچ يك از سوالات را بي پاسخ نگذاشتند به مسئولان اجرایی ستاد مدینه تذکراتی دادند.
چند تن از زائران هم که از لابلای جمعیت خود را به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت رساندند، اظهار داشتند ما قدردان تلاش های شما و دیگر خدمتگزاران حج هستیم که زمینه این سفر معنوی را فراهم کردید.
حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین سراغ خادمان ضيوف الرحمن در آشپزخانه هتل رفت واز تلاش های آنان تقدیر کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.