پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

حضوری دیگر در جمع زایران ایرانی؛ بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از هتل «روی الهجره» مدینه

حضوری دیگر در جمع زایران ایرانی؛ بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از هتل «روی الهجره» مدینه
سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع 1402 بازهم به صورت سرزده در یکی از هتل های محل اقامت زایران ایرانی حاضر شده و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به این عزیزان قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع 1402 امروز دوشنبه 15 خرداد ماه با حضور در میان زائران ایرانی هتل «روی الهجره» مدینه از نزدیک با آنها به گفتگو و احوالپرسی پرداختند.
مسئولان حج و زیارت در این دیدار صمیانه از نزدیک سخنان و خواست های زایران را استماع کرده و به تبیین شرایط موجود و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته پرداختند.
در حال حاضر بیش از 770 نفر از زائران ایرانی اعزامی از استان های اصفهان، تهران و زنجان در این هتل حضور دارند که این زایران پس از 5 شب اقامت در شهر پیامبر(ص)رهسپار مکه مکرمه می شوند.
در پایان این دیدار صمیمانه زائران ایرانی مستقر در این هتل از خدمات دست اندرکاران حج و زیارت تقدیر کردند و به آنها خداقوت گفتند.







امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.