پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور رییس سازمان حج و زیارت بین زایران پرواز 1520 مشهد- جده که در فرودگاه مدینه منوره فرود آمد

حضور رییس سازمان حج و زیارت بین زایران پرواز 1520 مشهد- جده که در فرودگاه مدینه منوره فرود آمد
رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از اعضای ستاد مدینه منوره، ظهر امروز در جمع زایران پرواز 1520 مشهد-جده که به دلیل نقص فنی در فرودگاه مدینه فرود آمد، حضور یافتند. این زایران توفیق دوبار حضور در شهر پیامبر(ص) را یافته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ این پرواز که صبح امروز پنجشنبه از مبدا مشهد مقدس عازم جده بود و می بایست ساعت 8:40 دقیقه در فرودگاه این شهر بر روی زمین بنشیند، به دلیل نقص فنی مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مدینه منوره گردید.
در جریان این فرود اضطراری که با همکاری و هماهنگی دست اندرکاران هواپیمایی کشور میزبان صورت گرفت، زایران ایرانی به سلامت از هواپیما پیاده شدند.
دو کاروان از استان خراسان رضوی بالغ بر 213 نفر زایر در این پرواز حضور داشتند، که به محض ترخیص ساک و چمدان ها، این عزیزان با هماهنگی ستاد مدینه منوره به هتل حیات ذهبی منتقل شدند که در بدو ورود مورد پذیرایی و استقبال قرار گرفتند.
آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از اعضای ستاد ظهر به محض ورود زایران، به دیدار آنها رفته و ضمن احوالپرسی و تبیین شرایط ایجاد شده به استماع سخنان زایران پرداختند.
این زایران قرار است امروز پس از زیارت حرم نبوی و ائمه بقیع ، بعد از محرم شدن در مسجد شجره به مکه مکرمه اعزام شوند که البته در روزهای آتی پس از انجام اعمال و مناسک در مکه، به مدت 5 شب در مدینه النبی مستقر می شوند چرا که این عزیزان زایران «مدینه بعد» محسوب می شوند.
تمامی تمهیدات و تسهیلات برای رفاه حال این زایران اندیشیده شده و رییس سازمان حج و زیارت در این دیدار ، توصیه ها و دستورات لازم را در این خصوص مورد توجه قرار داد.
پرواز 1520 شامل دو کاروان به شماره 19199 با مدیریت کاروان حسن شیرمحمدی و کاروان شماره 19216 با مدیریت سعید فیروزی بوده است ؛ در این کاروان 213 نفره، 122 نفر از زایران را خانم ها و 91 نفر از زایران را آقایان تشکیل داده اند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.