پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تا 17 مهرماه انجام می گیرد

اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی با 183 پرواز

اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی با 183 پرواز
زائران حج تمتع سالجاری از 23 شهریور تا 17 مهرماه با 183 پرواز به سرزمین وحی اعزام می شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، زائران ایرانی حج تمتع امسال از 17 ایستگاه پروازی کشور شامل ایستگاه های تهران، رشت، زاهدان، اهواز، مشهد، کرمان، بندرعباس، یزد، کرمانشاه، بوشهر، اردبیل، شیراز، ارومیه، اصفهان و گرگان عازم سرزمین وحی می شوند.
بر اساس این گزارش پروازهای رفت حجاج شامل 183 پرواز خواهد بود که 48 پرواز با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)، 47 پرواز با شرکت هواپیمایی ماهان و 88 پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام می گیرد.
اولین پرواز رفت زائران به سرزمین وحی ساعت 3:20 بامداد روز شنبه 92/06/23 از ایستگاه پروازی تهران و آخرین پرواز رفت در تاریخ 92/07/17 از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد.
ایستگاه پروازی تهران با 68 پرواز رفت بیشترین تعداد پرواز و ایستگاه پروازی بندرعباس با یک پرواز رفت کمترین تعداد پرواز را خواهد داشت.
این گزارش می افزاید: حجاج در قالب 183 پرواز به میهن اسلامی بازخواهند گشت که 44 پرواز با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)، 50 پرواز توسط هواپیمایی ماهان و 89 پرواز برگشت حجاج توسط هواپیمایی سعودی انجام خواهد گرفت.
اولین پرواز برگشت حجاج در تاریخ 92/07/28 از فرودگاه جده و آخرین پرواز برگشت 92/08/18 مدینه منوره را به سوی میهن اسلامی ترک خواهد کرد.
از نکات قابل توجه در اعزام زائران به سرزمین وحی می توان به اعزام زائران حج 4 استان که در سال های گذشته از ایستگاه پروازی تهران اعزام می شدند و امسال از ایستگاه های دیگر اعزام خواهند شد اشاره کرد.
بر این اساس در حج امسال زائران استان زنجان از ایستگاه پروازی تبریز، زائران استان کردستان از ایستگاه کرمانشاه، زائران استان مرکزی و کاشان از فرودگاه اصفهان اعزام می شوند.
لازم به توضیح است کلیه حجاج اعزامی ایستگاه تهران از فرودگاه بین المللی مهرآباد عازم سرزمین وحی خواهند شد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.