پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

دیدار سرزده و صمیمانه دست اندرکاران حج با کاروانهایی دیگر از زایران در شهر پیامبر(ص)

دیدار سرزده و صمیمانه دست اندرکاران حج با کاروانهایی دیگر از زایران در شهر پیامبر(ص)
سرپرست حجاج ایرانی ، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج، مطابق روند همیشگی مبنی بر حضور در هتل محل اقامت زایران آنهم به صورت سرزده، اینبار به هتل «حیات جراند» در مدینه النبی رفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امروز دوشنبه 22 خرداد ماه در هتل حیات جراند مدینه منوره حضور یافتند و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زایران قرار گرفتند.
دست اندرکاران حج و زیارت ضمن استماع دغدغه ها و خواست های برخی زایران، به تبیین شرایط موجود پرداختند و دستورات لازم برای پیگیری های خواست های مطرح شده را مدنظر قرار دادند.
در این هتل 675 زایر کشورمان و غالبا از استان فارس حضور دارند و خدمت رسانی به این عزیزان که فاصله چندانی برای زیارت حرم نبوی ندارند، ادامه دارد.
همچنین در حاشیه این دیدار تنی چند از زایران که از نماز مسجدالنبی بازگشته بودند در مواجهه با مسئولان حج و زیارت ، ضمن خرسندی از حضور مسئولان حج برای تمام خدمت رسانان آرزوی موفقیت کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.