پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج 1402/

پشتیبانی ستاد مدینه منوره و اهم اقدامات و وظایف

پشتیبانی ستاد مدینه منوره و اهم اقدامات و وظایف
مسئول پشتیبانی ستاد مدینه منوره توضیحات کاملی در خصوص اهم اقدامات و وظایف این بخش از ستاد مطرح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای محمد حسین محقر مسئول پشتیبانی ستاد مدینه منوره درباره اهم اقدامات صورت گرفته و در ستاد گفت: وظایف در چند محور صورت گرفته و پیگیری می شود؛ راه اندازی ستاد مدینه منوره در ابتدای حضور به صورت فشرده و با تلاش نیروهای سختکوش و زحمتکش بخش پشتیبانی صورت گرفت.
وی افزود: از ابتدای حضور پیش پروازها و حضور نیروهای ستادی یعنی از 31 اردیبهشت که 260 نفر در پرواز حضور داشتند،اقدامات فعالسازی ستاد، اسکان و تجهیز آن صورت گرفت.
مسئول پشتیبانی ستاد مدینه منوره افزود: خدمات موبایلی برای همکاران ستاد بابت اقدامات مرتبط با عملیات، انعقاد قرارداد برای اجاره خودروها با نگاه صرفه جویی در هزینه ها و کاهش آن و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز مورد توجه پشتیبانی قرار گرفت.
محقر با اشاره به سایر اقدامات همانند پیگیری اشیا گمشده زایران گفت: پیگیری اشیا گمشده زایران در دستور کار می باشد ؛ همچنین هماهنگی برای چمدان هایی که گم می شود نیز جزو اقدامات محسوب می شود که بدین جهت گروهی بابت هماهنگی و شناسایی چمدان ها و تقدیم آن به زایران صورت می گیرد.
وی افزود: سایتی نیز برای موضوع اشیا گمشده فراهم شده تا اگر اشیا زایران مفقود گردیده ، خسارت بار زایران تقدیم شود: اشیا گمشده در دو مرحله مورد بررسی قرار می گیرد ؛ ابتدا در گروهها اطلاع رسانی صورت می گیرد تا اشیا یافت شود اما صورت دیگر ثبت این اشیا در سامانه خسارت بار زایران است که توسط ما صورت می گیرد و بعد از این ثبت، سایر اقدامات مطابق دستورالعمل بیمه تقدیم می شود .



امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.