پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مهندس اوحدی در دیدار با جمعی از بازنشستگان سازمان حج و زیارت

تأکید بر تکریم از بازنشستگان و لزوم بهره مندی از تجربیات ایشان

تأکید بر تکریم از بازنشستگان و لزوم بهره مندی از تجربیات ایشان
اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت و اعضای هیئت مدیره شرکت نعاونی کارکنان این سازمان صبح امروز با مهندس اوحدی  دیدار کردند.
صبح امروز شنبه 23 شهریور ماه 92 اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت و نیز اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی کارکنان سازمان با مهندس اوحدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت ملاقات و آخرین وضعیت حوزه فعالیت خود را برای وی تشریح کردند.
در این دیدار صمیمی مهندس اوحدی گفت: توفیق آشنایی با عزیزان را از قدیم داشته ام. بحمدالله چهره های خدوم و شناخته شده ای در صدر این مجموعه قرار گرفته اند که خوشبختانه در حوزه های مختلف حج و زیارت کارشناس امر هستند.
وی افزود: تجربیاتی که قطره قطره گردآمده در یک کانون جمع شده است و باید بنحو احسن مورد استفاده قرار گیرد و از این منظر ما بازنشسته نداریم.
رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: از برادران می خواهم اهداف کانون را واضح و دقیق تعریف کنند تا بتوان از ظرفیت ها بهره برداری کرد. یقیناً هر گامی که در این زمینه برمی دارید بسیار ارزشمند و تعیین کننده است.
مهندس اوحدی تأکید کرد: اگر قشر شریف بازنشستگان، خوب تکریم شوند، باعث امیدواری هرچه بیشتر و رونق کار و انگیزه شاغلین خواهد بود و زمینه امید به آینده و رفع دغدغه و نگرانی را فراهم خواهد آورد.
در ابتدای این جلسه حمزه ای مدیرعامل کانون بازنشستگان و ابوالفضل عروجی مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان حج و زیارت گزارشی کوتاه در مورد روند فعالیت هایشان بازگو کردند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.