پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

همایش مدیران کاروان ها با حضور رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد

همایش مدیران کاروان ها با حضور رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد
در نشست رئیس سازمان حج و زیارت با مدیران کاروان ها نحوه ارائه خدمات مطلوب‌تر به ضیوف الرحمان در ایام حج بررسی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ همایش مدیران کاروان ها و مجموعه های منطقه چهار مکه با حضور سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و غلامرضا رضایی رئیس ستاد مکه صبح امروز شنبه (27 خرداد) در سالن جلسات هتل ایام ایلیت برگزار شد.
در این همایش سیدعباس حسینی با قدردانی از زحمات مدیران کاروان ها برای فراهم کردن شرایط اسکان مطلوب زائران در هتل های مختلف، گفت: هدف و برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت ارائه بهترین خدمات به زائران است و امیدوارم با تلاش همه مدیران و مسئولان این هدف محقق شود.
وی با بیان این که زائران باید برای حضور در ایام تشریق و محدودیت های آن توجیه شوند، ادامه داد: مدیران کاروان ها باید به گونه ای تدبیر کنند که حجاج بدون دغدغه و مشکل اعمال خود را انجام دهند.
رئیس سازمان حج و زیارت ارائه برنامه های فرهنگی برای زائران را نقطه قوت حج امسال عنوان کرد و گفت: مدیران کاروان ها به نحوی برنامه ریزی کنند که زائران انرژی و توان خود را برای انجام صحیح و دقیق اعمال حفظ کنند.
حسینی ادامه داد: مدیران و خادمان فرهنگی کاروان ها باید در نشست ها و جلسات توجیهی با زائران نکات مهم و تاثیرگذار در اعمال حج را به آنها گوشزد کنند تا مشکلی برای انجام اعمال نداشته باشند.
وی در توصیه خود به مدیران کاروان ها برای رفاه و آسایش بیشتر زائران گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی مکه مکرمه بویژه در ایام تشریق زائران را توجیه کنید که از ترددهای بی مورد پرهیز نمایند تا دچار گرمازدگی و مشکلات جسمی نشوند.
در ادامه این همایش چند تن از مدیران کاروان ها با اشاره به برخی نکات و مسائل کاری ،از خداوند سبحان انجام حجی توام با آرامش طلب نمودند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.