پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت از هتل میدان در مکه مکرمه با استماع سخنان زائران و تشریح خدمات ارائه شده

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت از هتل میدان در مکه مکرمه با استماع سخنان زائران و تشریح خدمات ارائه شده
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس سازمان حج و زیارت امروز دوشنبه در دومین روز از بازدید های مستمر از هتل های مکه مکرمه، از هتل میدان واقع در منطقه 1 مکه مکرمه بازدید و با زائران مستقر گفت و گو کردند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت به همراه تنی چند از مسئولان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در دومین بازدید دوره ای از هتل های مکه مکرمه، امروز دوشنبه 29 خرداد به طور سرزده از هتل میدان واقع در منطقه یک مکه مکرمه، محل اقامت حدود 1300 نفر از زائران کشورمان مشتمل بر 10گروه مستقر از استان های آذربایجان غربی، اصفهان، فارس، قزوین، یزد، قم، خراسان رضوی و تهران ديدن به عمل آوردند.
در ابتدای حضور در هتل سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس سازمان حج و زیارت ضمن بازدید از بخش‌های مختلف درمانگاه‌ منطقه 1 مرکز پزشکی مستقر در هتل‌ محل اسکان زائران ایرانی در مکه مکرمه، از نزدیک با 2 نفر از بیماران بستری موقت و نیز کادر درمانی گفت‌وگو و در جریان نحوه فعالیت این مرکز درمانی و خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت. در این بازدید مسئول این مرکز درمانی و متخصص طب اورژانس توضیحات لازم را در مورد نحوه ارائه خدمات درمانی و پزشکی ارائه داد و گفت: سه بخش مستقل شامل داروخانه و بخش های تزریقات، پانسمان، معاینه 1و2 و احیا(CPR) با داشتن 11 کادر درمانی متشکل از 5 پزشک عمومی، دو پزشک متخصص، دو دارو ساز و دو پرستار۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان هستند. وی خاطرنشان نمود طی 24 ساعت گذشته بیش از 300 زائر از 10 هتل اطراف برای درمان به این مرکز پزشکی مراجعه کرده اند که از این تعداد 65 بیمار توسط پزشک متخصص و تعداد 239 توسط پزشک عمومی مورد معاینه پزشکی قرار گرفتند و تقریبا تمامی این تعداد بیمار از خدمات دارویی مرکز استفاده نمودند. پس از بازدید از درمانگاه، سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با استقرار در طبقه همکف هتل آماده استماع نظرات و پیشنهادات زائران عزیز شدند و تعدادی از زائران ضمن احوالپرسی و خوش آمدگویی در خصوص اسکان، پذیرایی، حمل و نقل، تغذیه و کیفیت هتل نظرات خود را بازگو کردند که سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با صبر و حوصله نظرات آنان را مورد توجه قرار دادند و در ادامه آقای بیطرفان مدیر مجموعه در خصوص مسائل مطروحه توضیحات کافی ارائه نمودند. در مجموع بخش قابل توجهی از زائران از نحوه خدمت رسانی و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت نسبی داشتند. در پایان این دیدار صمیمانه، زائران بیت الله الحرام در کنار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج، رئیس سازمان حج و زیارت و سایر همراهان عکس یادگاری گرفتند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.