پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج 1402/

دعای خیر زایران بدرقه راه خادمان/دیدار سرزده دست اندرکاران حج وزیارت با جمعی از حجاج کشورمان

دعای خیر زایران بدرقه راه خادمان/دیدار سرزده دست اندرکاران حج وزیارت با جمعی از حجاج کشورمان

سرپرست حجاج ایرانی ، رییس سازمان حج وزیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال ، درجمع زایران هتل «الایام ایلیت»مکه مکرمه حضور یافتند و از نزدیک با آنها گفتگو کردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ صدای اذان ظهر که به گوش می رسد همه خادمان حجاج در سرزمین وحی در ستاد مکه مکرمه، مشغول نماز اول وقت می شوند تا بعد از به جای آوردن نماز ظهر رهسپار دیداری دیگر شوند .
مقصد اینبار یکی از هتل های نوسازی است که برای زایران ایرانی در ایام حج تمتع اجاره شده است.
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ، رییس سازمان حج و زیارت ، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و معاون امور حج و عمره سازمان به همراه تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال سوار بر مینی بوس ستاد راهی دیدار با زایران مستقر در هتل «الاایام ایلیت »مکه مکرمه می شوند .
جمعیتی در حدود ۳هزار و ۵۰۰ نفر از حدود ۱۴ استان در این هتل میهمان هستند تا موسم حج را به پایان رسانند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع امسال در مواجهه با زایران با دل و جان به صحبت های زایران گوش می سپارند و با تامل و آرامش به تیین موضوعات می پردازند .
دست اندرکاران حج تمتع ، از نزدیک از مطب شبانه روزی این مجموعه نیز بازدید و با پزشکان به گفتگو می پردازند و توضیحاتی در خصوص داروهای تخصصی و ضرورت به همراه داشتن این داروها توسط زائران اشاره و نکات لازم برای بهبود روند خدمت رسانی را متذکر می شوند.
تعداد روز اقامت در هتل مکه و مدینه ، موضوع معینه ها، موضوعات دارویی ، تعطیل بودن نقل درون شهری در ایام نزدیک به تشریق و .... از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار به صورت کامل تبیین گردید.
++اشکهای زایران برای عشق به رهبر معظم انقلاب
بانوی میانسالی که گوشه سالن ایستاده و به سخنان نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج وزیارت توجه دارد بعد از پایان گفتگو جلو می آید و با بغض می گوید : ما ممنون خدمات شما هستیم الحق والانصاف که همه خدمات اجرایی و فرهنگی مطلوب است .انشاالله که خداوند خیر دنیا و آخرت را به شما خادمان بدهد.
وی که اشکهایش جاری شده است به نماینده ولی فقیه و دست اندرکاران حج می گوید: سلام ما را به حضرت آقا برسانید .
دست اندرکاران حج وزیارت بعد از بازدید از قسمت های مختلف هتل محل استقرار زایران به نمازخانه هتل نیز می روند تا از نزدیک شرایط آنجا را هم بررسی کنند.
گروهی از زایران مشغول عبادت بودند.یکی از بانوان هم که روی صندلی نشسته دستهای دعا را بالا می کند و برای همه خادمان و کشور عزیزمان آروزی صحت و سلامت می کند.
وی می گوید: از تهران آمده ام و همه شرایط و زحمات را مشاهده می کنم .کیفیت خدمات اجرایی در حج امسال واقعا بی نظیر است که از همه خدمتگزاران تشکر می کنم.
زن جوان دیگری در نماز خانه خطاب به سرپرست حجاج ایرانی و دیگر مسئولان می‌گوید: سلام ما را به رهبر انقلاب برسانید و بگویید در طواف و کنار بیت الله الحرام برای سلامت ایشان دعای خیر کرده ایم.
در پایان این بازدید صمیمانه تنی چند از زایران با خادمان حجاج عکس یادگاری گرفتند .










امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.