پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید حجت الاسلام رکن الدینی معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت از هتل زائران ایرانی در مکه مکرمه

بازدید حجت الاسلام رکن الدینی معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت از هتل زائران ایرانی در مکه مکرمه
معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه رئیس ستاد عملیات حج تمتع با حضور در جمع زائران ایرانی در هتل دارلجوار از نزدیک با آنان به گفتگوی صمیمانه پرداختند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت؛ ظهر امروز و همزمان با دیدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت از هتل دارالجوار واقع در منطقه (1) مکه مکرمه، حجت الاسلام سید حسین رکن الدینی و غلامرضا رضایی رئیس ستاد عملیات حج تمتع سال 1402 به همراه تنی چند از دست اندرکاران مجموعه حج و زیارت بدون اطلاع قبلی با حضور در زائران ایرانی در هتل دارالجوار، ضمن خوشامدگویی و احوالپرسی، وضعیت و نحوه خدمت رسانی به زائران خانه خدا را جویا شدند.
نماینده سرپرست حجاج ایرانی به همراه سایر دست اندرکاران حج با تعدادی از زائران ایرانی که تازه ناهار خود را صرف کرده بودند در جوی صمیمانه با احوالپرسی و ذکر صلوات به گفتگو نشستند و از کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه برخورد عوامل با آنان سوال نمودند. سپس زائران نیز در خصوص نحوه ارائه خدمات در زمینه تغذیه و غذاهای رژیمی، اسکان، استفاده از اتوبوس برای رفتن به حرم نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه دادند. در ادامه این دیدار مدیر مجموعه توضیحاتی در خصوص نحوه خدمت رسانی و علت برخی نارسایی ها که خوشبختانه اکنون مرتفع شده است، به هیات همراه ارائه نمود.








امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.