پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

حضور سرزده دست اندرکاران حج در جمع زایران ایرانی یکی از هتل های مکه مکرمه/گفت و شنود صمیمانه و لبخند رضایت زایران از خدمات کارگزاران

حضور سرزده دست اندرکاران حج در جمع زایران ایرانی یکی از هتل های مکه مکرمه/گفت و شنود صمیمانه و لبخند رضایت زایران از خدمات کارگزاران
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال ، به صورت سرزده در میان زایران ایرانی مستقر در یکی از هتل های مکه حضور یافتند و از نزدیک با آنها گفتگو کردند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت به همراه تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، ظهر 28 خرداد ماه به صورت سرزده به هتل «جوهره الصبغه» در مکه مکرمه رفتند و از نزدیک با زایران مستقر در این هتل گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار تعدادی از زائران کاروان های استان های اصفهان، زنجان و یزد با احوالپرسی و خوشامدگویی به نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، از عزیزان زحمتکش مجموعه در ارائه خدمت رسانی شبانه روزی و اقداماتی که در رابطه با رفاه زائران انجام گرفته، تشکر و قدردانی کردند.
در ادامه این دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه به همراه رئیس سازمان حج و زیارت، هیأت همراه و زائران در طبقه همکف هتل حضور یافتند و ضمن استماع توضیحات پزشک عمومی شیفت، از نزدیک در جریان روند درمانی زائران قرار گرفتند و توصیه های لازم را با توجه به نزدیک شدن ایام تشریق، مورد تاکید و توجه قرار دادند. در پایان این بازدید صمیمانه فرصت مناسبی فراهم شد تا تعدادی از زائران، سوال مشترک خود در خصوص نحوه تعیین محل اسکان در مکه و مدینه، با توجه به گروه های قیمتی را در حضور رئیس سازمان حج و زیارت مطرح نمایند که آقای حسینی نیز ، توضیحات مبسوطی در رابطه فرایند ثبت نام زائران و نحوه تعیین هتل ها با توجه به مبالغ تعیین شده برای گروه های قیمتی ارائه نمود که علاوه بر رفع هر گونه شبهه در این زمینه، مورد توجه و استقبال زائران عزیز قرار گرفت. در پایان این دیدار صمیمانه، زائران بیت الله الحرام در کنار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج، رئیس سازمان حج و زیارت و سایر همراهان عکس یادگاری گرفتند و با دعای خیر خود از خدمات اجرایی صورت گرفته ابراز رضایت و برای دست اندرکاران آرزوی موفقیت کردند.
هتل «جوهره الصبغه» در مکه با فاصله 5 کیلومتری تا حرم، واقع در منطقه دو مکه مکرمه، محل اقامت حدود 810 نفر از زائران کشورمان مشتمل بر 6 گروه مستقر از استان های زنجان، اصفهان، کرمانشاه و یزد می باشد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.