پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عملیات انتقال حجاج ایرانی به ایستگاه آخر رسید/انتقال حجاج ایرانی با قطار به صورت آزمایشی

عملیات انتقال حجاج ایرانی به ایستگاه آخر رسید/انتقال حجاج ایرانی با  قطار به صورت آزمایشی

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به انتقال حجاج کشورمان به سرزمین وحی گفت: عملیات انتقال حجاج تا ساعتی دیگر به پایان می رسد و آخرین گروه زایران کشورمان از طریق فرودگاه جده وارد عربستان می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی درباره انتقال 87 هزار و 550 نفر از زایران کشورمان به سرزمین وحی گفت: با دو پروازی که شامگاه امشب پنجشنبه یکم تیرماه از ایستگاه پروازی استان همدان به فرودگاه جده انجام می گیرد، عملا کار انتقال حجاج ایرانی پایان می پذیرد.
وی افزود: بحمدالله زایران ما در سلامت کامل هستند و مجموعه عوامل اجرایی و بخش های خدماتی در حال ارایه خدمات مناسب به زایران می باشند.
رییس سازمان حج و زیارت درباره انتقال زایران مدینه قبل به مکه نیز توضیح داد: امشب یک هزار و 500 زایر و فردا شب نیز یک هزار و 500 زایر از مدینه منوره به مکه مکرمه رهسپار می شوند که با خروج این عزیزان از شهر پیامبر (ص)، هیج زایری در مدینه منوره باقی نمی ماند و کار انتقال همه زایران مدینه قبل نیز پایان می پذیرد.
وی درباره بهره مندی زایران از خدمات قطار سریع السیر مدینه به مکه گفت: برای اینکه بتوانیم موضوع انتقال زایران با قطار را به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار دهیم تا در سال آینده از این ظرفیت استفاده نماییم، کاروان های امشب و فردا شب که عازم مکه هستند بوسیله قطار منتقل می شوند.

برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.