پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج 1402/

آخرین بررسی های اقدامات اجرایی در ایام تشریق/تمامی برنامه ریزی ها برای اجرای عملیاتی با شکوه همراه با عزت ، کرامت و سلامت زایران

آخرین بررسی های اقدامات اجرایی در ایام تشریق/تمامی برنامه ریزی ها برای اجرای عملیاتی با شکوه همراه با عزت ، کرامت و سلامت زایران
مدیر عملیات حج تمتع 1402 با اشاره به نشست رییس سازمان حج وزیارت و اعضای ستاد برای آخرین بررسی های اقدامات اجرایی در ایام تشریق گفت: در این جلسه مرور آخرین برنامه ریزی های اجرایی برای برگزاری عملیاتی باشکوه همراه با عزت، کرامت ‌ و سلامت زایران کشورمان صورت گرفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ آقای غلامرضا رضایی درباره نشست شامگاه چهارشنبه که با حضور آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت و تنی چند از دست اندرکاران ستاد برگزار شد گفت: این نشست به منظور هماهنگی نهایی و بررسی مجدد اقدامات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به زایران در ایام تشریق در مشاعر مقدسه برگزار گردید .
وی افزود : برخی اقدامات اصلی و اساسی که از قبل در حوزه های مختلف خدمات اجرایی پیش بینی شده بود مورد بررسی بیشتر قرار گرفت و زیرفعالیتهای هر اقدام نیز به دقت و با تامل مورد توجه واقع شد.
مدیرعملیات حج تمتع ۱۴۰۲اظهار کرد: وظایف هر یک از مسئولان ذیربط در عملیات ، احصا شده و فعالیتهای تکمیلی برای بررسی نهایی ابلاغ گردید .
وی به حضور رییس سازمان حج وزیارت اشاره کرد و افزود : با توجه به اشراف کامل آقای حسینی به عملیات حج تمتع، ایشان نیز نکاتی را در خصوص اجرای اقدامات و برنامه ریزی های پیش رو مطرح کرد.
رضایی با اشاره به مرور اقدامات مهمی که در این نشست صورت گرفت گفت: آخرین بررسی برنامه زمانبندی خروج کاروانها برای رمی جمرات در روزهای دهم ، یازدهم و دوازدهم ذی الحجه، بررسی مجدد فرایند امداد و راهنمایی حجاج در چادرهای استقرار و طول مسیرهای جمرات و هماهنگی های لازم در حوزه های درمانی و بهداشتی، برنامه ریزی نهایی برای برگزاری جلسات آموزش میدانی درمشاعر مقدسه باحضور نیروهای منتخب برای راهنمایی حجاج در مسیرهای جمرات و دقت عمل در اجرای وظایف محوله مورد توجه قرار گرفت.
وی با اشاره به دیگر اقدامات تصریح کرد: همچنین در این جلسه بررسی مجدد و آخرین مرور بکارگیری وسایط نقلیه جهت انتقال زایران از مکه به عرفات ، مشعر ، منا و درنهایت بازگشت حجاج به هتل ها، بررسی نهایی چگونگی خدمات تغذیه و تدارکات در ایام تشریق در مشاعر مقدسه و اقدامات لازم برای جانمایی کاروان ها در چادرهای عرفات و منا با توجه به نقشه های ارایه شده توسط دست اندرکاران کشور میزبان نیز مورد توجه و بررسی نهایی قرار گرفت.
رییس ستاد مکه مکرمه در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ان شاالله عملیات ایام تشریق را به خوبی پشت سر گذاریم و زایران عزیز در کمال سلامت، عزت، کرامت و امنیت اعمال و مناسک را انجام دهند .
برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.