پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه به طور موقت تعطیل شد

ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه به طور موقت تعطیل شد
مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع 1402 با اشاره به تعطیلی موقت تمامی ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه گفت: این اقدام از سوی دست اندرکاران کشور میزبان برای همه زایران حاضر در مکه، بدلیل اعمال محدودیت ها برای آماده سازی مسیر مشاعر مقدسه در ایام تشریق انجام می گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ آقای حمید آذرپی با اعلام این مطلب افزود: تمامی اتوبوس های حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه از امروز جمعه دوم تیرماه مصادف با پنجم ذی الحجه به صورت موقت و تا تاریخ چهاردهم ذی الحجه تعطیل می باشند و تردد تمامی زائران براساس تصمیم مسئولان مکه مکرمه از طریق اتوبوس ها انجام نمی گیرد.
وی افزود: این تعطیلی همه ساله و در روزهای نزدیک به ایام تشریق از سوی دست اندرکاران کشور میزبان انجام می گیرد و علت آن نیز آماده سازی اتوبوس ها از سوی شرکت ها و مبادی ذیربط جهت انتقال حجاج به مشاعر مقدسه و تمهیدات مربوطه می باشد.
مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ تصریح کرد: تعطیلی حمل و نقل درون شهری از امروز در مناطق مکه مکرمه انجام گرفته و زائران عزیز طی روزهای آینده مهیای عزیمت به مشاعر می شوند که ما نیز در صدد آماده کردن حمل و نقل ترددی برای عزیزان به جهت اعزام به مشاعر مقدسه هستیم.
وی به زائران توصیه کرد در فرصت باقیمانده خود را مهیای عزیمت به مشاعر نمایند و انرژی خود را برای این ایام ذخیره کنند.
عملیات انتقال حجاج به مشاعرمقدسه از روز ۸ ذی الحجه به یاری خداوند متعال شروع خواهد شد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.