پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید رییس سازمان حج و زیارت از ستاد مدیریت بحران/ضرورت تبدیل ستاد مدیریت بحران به اتاق عملیات حج

بازدید رییس سازمان حج و زیارت از ستاد مدیریت بحران/ضرورت تبدیل ستاد مدیریت بحران به اتاق عملیات حج
رییس سازمان حج و زیارت در بازدید از ستاد مدیریت بحران بر ضرورت تبدیل ستاد مدیریت بحران به اتاق عملیات حج تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی در بازدید از ستاد مدیریت بحران حج تمتع 1402، ضمن خسته نباشید و خداقوت به دست اندرکاران این ستاد گفت: گزارشهای به موقع و مدبرانه این ستاد به منظور جمع آوری لحظه ای اطلاعات و احصا آنها به جهت پیشگیری از بروز مشکلات، حائز اهمیت است.
وی افزود: جمع آوری لحظه ای اطلاعات و انعکاس به موقع آنها برای مرتفع نمودن خواست ها و دغدغه ها امری بسیار مهم برای جلب رضایتمندی حداکثری می باشد که قابل تقدیر می باشد.
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در مجموع ستاد مدیریت بحران باید تبدیل به اتاق عملیات حج شود و بتواند فرایندها را مانیتور کند و در لحظه حضور داشته باشد.
در ادامه آقای داوود باقری دبیر ستاد مدیریت بحران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارایه کرد و عملکرد ستاد مدیریت بحران را در جهت افزایش رضایتمندی زایران و رفع دغدغه های آنها دانست.
وی تاکید کرد: به صورت لحظه ای و شبانه روزی تمامی نظرات و دغدغه های زایران دریافت وفورا به جهت رفع آن پیگیری صورت می گیرد.
همچنین رییس ستاد مدیریت بحران نیز توضیح داد: براساس پایشهای صورت گرفته میزان رضایت از مجموع عملیات به جز برخی حوزه ها نظیر اینترنت که به زیرساخت های کشور میزبان و افزایش جمعیت بازمی گردد ، میزان رضایت از خدمات صورت گرفته بالا است.




امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.