پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

آخرین اقدامات اجرایی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران؛ توزیع بنرهای مشخصات مجموعه ها و کاروان ها در عرفات و منا

آخرین اقدامات اجرایی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران؛ توزیع بنرهای مشخصات مجموعه ها و کاروان ها در عرفات و منا
مسئول پشتیبانی ستاد مکه مکرمه با اشاره به آخرین آمادگی ها در مشاعر مقدسه گفت: بنرهای حاوی مشخصات مجموعه و کاروان های زائران ایرانی از طریق واحد پشتیبانی ستاد مکه مکرمه بین ستادهای مناطق 4 گانه توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ مسئول پشتیبانی ستاد مکه مکرمه در رابطه با توزیع بنرهای مربوط به مشخصات مجموعه ها و کاروان ها در عرفات و منا گفت:پیش از ظهر امروز هفتم ذی الحجه تمامی بنرهای مربوط به مشخصات مجموعه ها و کاروان ها در قالب بنرهای رنگی برای نصب بر سر در چادرهای منا و عرفات توسط واحد پشتیبانی ستاد مکه مکرمه بین مناطق چهارگانه مکه مکرمه توزیع شد.
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده این بنرها از طریق همکاران این واحد برای توزیع در بین مجموعه و کاروان ها تحویل مناطق 4 گانه مکه مکرمه گردید.
عاشوریان ادامه داد: تا قبل از شروع مناسک حج در مشاعر این بنرها از سوی مدیران مجموعه و کارون ها بر سر در چادرهای اسکان در عرفات و منا نصب می گردد تا چنانچه هر یک از زائران عزیز کشورمان در این سرزمین مقدس به هر دلیلی از کاروان خود دور شده باشند، از طریق مشخصات این بنرها بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن امکان دسترسی به کاروان خود را داشته باشند.
وی تصریح کرد: علاوه بر بنرهای مذکور در صورت لزوم زائران عزیز می توانند 24 ساعته از طریق پل ارتباطی با شماره 0545056866 با ستاد مدیریت بحران مستقر در مشاعر مقدسه ارتباط برقرار نمایند.



امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.