پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

تمامی امکانات برای حضور زایران در عرفات آماده است

تمامی امکانات برای حضور زایران در عرفات آماده است

رییس سازمان حج و زیارت خبرداد که تمامی امکانات برای حضور و پذیرایی اززایران عزیز کشورمان در سرزمین عرفات آماده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت در بازدید میدانی که شامگاه گذشته از چادرهای زایران ایرانی در سرزمین عرفات انجام داد گفت: امکانات لازم برای پذیرایی از زایران کشورمان در سرزمین عرفات مهیا است و از عصر روز هشتم ذی الحجه، زایران از محل هتل ها با وسایط نقلیه حمل و نقل ترددی که فراهم شده است به عرفات منتقل می گردند که روند انتقال عزیزان نیز تا یک بامداد روز نهم ذی الحجه ادامه می یابد.
وی افزود: چادرها و تجهیزات آن توسط شرکت مطوفین حجاج آماده شده و همچنین مدیران مجموعه و کاروان ها نیز تمامی اقلام مورد نیاز و تدارکاتی خود را به چادرها منتقل کرده اند و تمامی شرایط برای حضور زایران در عرفات مهیا شده است.
**زایران اهل سنت روز نهم ذی الحجه به عرفات منتقل می شوند
رییس سازمان حج و زیارت همچنین ظهر امروز هشتم ذی الحجه با حضور در سرزمین منا از نزدیک خدمات رسانی به زایران اهل سنت را مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به عملیات ترویه زایران اهل سنت گفت: امروز در منا حضور یافتیم ؛ عملیات انتقال زایران اهل سنت که براساس فقه می بایست ابتدا به منا منتقل شوند و روز نهم به عرفات بروند به خوبی پایان یافت و این عزیزان در چادرهای خود مستقر و مشغول دریافت خدمات هستند.
گفتنی است فردا نهم ذی الحجه تمامی 87 هزار و 550 نفر زایران کشورمان در سرزمین عرفات حضور خواهند داشت.




امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.