پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

تمهیدات تغذیه ای برای ایام تشریق/ارایه مطلوب ترین خدمات برای رضایت حداکثری زایران

تمهیدات تغذیه ای برای ایام تشریق/ارایه مطلوب ترین خدمات برای رضایت حداکثری زایران
مدیرکل تغذیه و تدارکات با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تغذیه و تدارکات زایران در ایام تشریق گفت که ارایه مطلوب ترین خدمات را برای رضایت حداکثری زایران مدنظر داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ آقای مرتضی آقایی درباره خدمات ایام تشریق گفت: برای ایام تشریق تمهیدات تغذیه ای مناسبی اندیشیده شده و تمامی وعده های غذایی به استثنای شام روز عرفه ، غذای گرم با دورچین مناسب تقدیم زایران عزیز می شود؛ همچنین شام روز عرفه شامل یک عدد کنسرو مرغ به همراه نان و نوشیدنی می باشد که در اختیار زایران عزیز قرار می گیرد.
وی افزود: با زحمات شبانه روزی آشپزهای آشپزخانه های مرکزی ، طبخ و توزیع غذا درایام تشریق به بهترین نحو و با بسته بندی مناسب ، بهداشتی و با کیفیت تقدیم زایران می شود.
آقایی با بیان اینکه اقدامات کارشناسی همانند توجه به ذائقه زایران و میزان کالری مصرفی برای این ایام نیز مورد توجه بوده است گفت: توجه به اینکه زایران در این شرایط باید با انرژی لازم به اعمال و مناسک هم بپردازند و مسیرهای پیاده روی را نیز طی کنند ، صورت گرفته است.
وی افزود:به زایران توصیه می کنیم به دلیل گرمای هوا، غذای خود را سریعا میل نمایند تا خدایی ناکرده غذا فاسد نشود و دچار بیماری نگردند.
مدیرکل تغذیه و تدارکات عملیات حج تمتع 1402 تصریح کرد: برای میان وعده های عزیزان در ایام تشریق نیز تمهیداتی اندیشیده شده و به زایران میوه تقدیم می شود تا کالری مورد نیاز را کسب کنند.
وی تصریح کرد: به زایران توصیه می شود که آب و نوشیدنی به اندازه کافی مصرف نمایند تا دچار گرمازدگی نشوند ؛ همچنین برای هر زایر بسته ای شامل پودر خاک شیر، تخمه شربتی و پودر نبات سفید به صورت مخلوط مهیا شده که می توانند با آب مخلوط کرده و از شربت آن تناول نمایند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.