پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید دست اندرکاران حج و زیارت از مرکز پایش عملیات حج تمتع 1402/نظارت بر عملیات حمل و نقل ترددی

بازدید دست اندرکاران حج و زیارت از مرکز پایش عملیات حج تمتع 1402/نظارت بر عملیات حمل و نقل ترددی
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، رییس سازمان حج و تنی چند از دست اندرکاران ستاد با حضور در مرکز پایش عملیات حج تمتع از نزدیک روند عملیات حمل و نقل ترددی را مورد توجه قرار دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع 1402 شامگاه دوشنبه 5 تیرماه مصادف با هشتم ذی الحجه بر فرایند عملیات حمل و نقل ترددی نظارت کردند.
دست اندرکاران حج و زیارت کشورمان با بازدید از مرکز پایش عملیات حج تمتع که در ستاد مکه مکرمه تشکیل شده است از نزدیک روند انتقال زایران به صحرای عرفات را مورد بررسی قرار دادند.
در این مرکز پایش لحظه ای و آنلاین انتقال زایران با نقل ترددی در هر مرحله مورد بررسی و توجه قرار دارد.
حسین موذن مسئول فناوری اطلاعات ستاد مکه درباره سامانه مدیریت برخط عملیات حج امسال توضیحاتی ارائه کرد و گفت: خروج اتوبوس ها از پارکینگ از بعد ازظهر امروز (دوشنبه) آغاز و انتقال زائران شیعه از مکه به عرفات در حال انجام است که تا ساعتی دیگر پایان می یابد.
مسئول فناوری اطلاعات ستاد مکه اظهار داشت: مرحله نخست عملیات ترددی مربوط به زایران اهل سنت بود که صبح هشتم ذی الحجه به منا منتقل شدند و مرحله دوم مربوط به اهل تشیع است که در این مرحله از عملیات زائران از هتل های مکه به سرزمین عرفات منتقل خواهند شد.
وی درباره سامانه برخط توضیح داد: این سامانه، به ستاد مدیریت عملیات حج و کاروان های زائران امکان می دهد بر نحوه تردد اتوبوس ها و انتقال زائران به عرفات نظارت آنلاین داشته باشند.
در ادامه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت توصیه هایی را در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر مطرح کردند.



امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.