پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

مرحله دوم عملیات نقل ترددی با انتقال زایران به صحرای عرفات پایان یافت

مرحله دوم عملیات نقل ترددی با انتقال زایران به صحرای عرفات پایان یافت
مرحله دوم عملیات نقل ترددی که از عصر روز هشتم ذی الحجه آغاز شده بود با انتقال زایران کشورمان به صحرای عرفات پایان یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛آقای غلامرضا رضایی با اعلام این مطلب گفت: بنابر پیش بینی ها مرحله دوم عملیات نقل ترددی به خوبی خاتمه یافت؛ در مرحله نخست زایران اهل سنت از صبح روز هشتم ذی الحجه به منا منتقل شدند و در مرحله دوم نقل ترددی سایر زایران کشورمان از عصر روز هشتم ذی الحجه به صحرای عرفات منتقل شدند.
وی افزود: بحمدالله زایران به سلامت وارد صحرای عرفات شدند و از صبح نهم ذی الحجه نیز مرحله سوم ترددی انجام می شود و زایران اهل سنت از منا به عرفات رهسپار می شوند .
مدیر عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ با اشاره به جمعیت بالای زایران کشورمان در مرحله دوم نقل ترددی تاکید کرد : تمام عملیات ترددی به صورت آنلاین در مرکز کنترل عملیات تحت پایش و رصد قرار گرفت و خوشبختانه فرایند عملیات ترددی به ویژه در مرحله دوم براساس برنامه ریزی ها به خوبی انجام گرفت.
آقای حمید آذر پی مدیر حمل و نقل عملیات حج تمتع نیز درباره تعداد اتوبوس های مرحله دوم نقل ترددی (تصعید)گفت : در مرحله دوم نقل ترددی زایران کشورمان به صحرای عرفات منتقل شدند .
وی افزود : این تعداد زایر با ۵۰۳ دستگاه اتوبوس با تعداد ۵۰۳ نفر راهنمای ایرانی در ۳ رد به عرفات انتقال یافتند و خوشبختانه این انتقال براساس برنامه ریزی دقیق و زمانبندی مشخص انجام گرفت که از همه عزیزان و دست اندرکاران تشکر می کنیم .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.