پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از هتل سدره الاحسان در مکه مکرمه/ قدردانی حجاج ایرانی از خدمات ارایه شده در موسم حج تمتع

بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از هتل سدره الاحسان در مکه مکرمه/ قدردانی حجاج ایرانی از خدمات ارایه شده در موسم حج تمتع
سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع با حضور سرزده در یکی از هتل ها مکه مکرمه از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زایران قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، به دنبال پایان ایام تشریق و بازگشت حجاج ایرانی به هتل هایشان، برنامه بازدید حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت از هتل های محل اقامت زائران ایرانی از سر گرفته شد و روز شنبه دهم تیرماه بازدید سرزده از هتل «سدره الاحسان» صورت گرفت.
در این بازدید تنی چند از زایران به گفتگو با دست اندرکاران حج و زیارت پرداختند و مسئولان حج نیز با آرامش به سخنان این عزیزان گوش سپردند.
در این بازدید تنی چند از زایران از خدمات اجرایی و فرهنگی دست اندرکاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در طول موسم حج تمتع و بویژه روزهای حضور در مشاعر مقدسه تشکر و قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، در هتل سدره الاحسان کاروان هایی از استان های خوزستان، فارس و خراسان که شامل 1005 نفر می شوند اسکان دارند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.