پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدیدی دیگر از خدمات رسانی به حجاج ایرانی در مکه مکرمه

بازدیدی دیگر از خدمات رسانی به حجاج ایرانی در مکه مکرمه
سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت، رییس ستاد مکه مکرمه و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال ، از خدمات رسانی به حجاج کشورمان در هتل «قنوان» بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ دست اندرکاران حج تمتع امسال در راستای بازدید و نظارت بر خدمات صورت گرفته به حجاج کشورمان همه روزه به صورت سرزده از برخی هتل های مکه بازدید می کنند و از نزدیک با زایران گفتگو می نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، آقای غلامرضا رضایی رییس ستاد مکه مکرمه و تنی چند از دست اندکاران حج تمتع امسال، اینبار به صورت سرزده در هتل قنوان محل استقرار حدود 1800 زایر ایرانی حضور یافتند و ازنزدیک در جریان روند خدمت رسانی قرار گرفته و با زایران گفتگو کردند.
حجاج ایرانی هم با دیدن مسئولان و دست اندرکاران حج و زیارت ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته از ابتدای سفر تاکنون برخی سوالات را در خصوص تدارکات ، تغذیه، اسکان، قیمت های کاروانها و .... مطرح کردند که دست اندرکاران حج و زیارت دقایقی را به پاسخگویی و تبیین شرایط پرداختند که این امر موجب تقدیر زایران از مسئولان ذیربط شد.
رییس سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی هم مدت زمان طولانی به پاسخگویی زایران عزیز پرداختند که در نهایت زایران کشورمان از صبر و حوصله و پاسخگویی مناسب قدردانی کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.