پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

همزمان با عید غدیر خم در مکه مکرمه انجام شد؛ ديداردست اندکاران حج با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت

همزمان با عید غدیر خم در مکه مکرمه انجام شد؛ ديداردست اندکاران حج با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت
مسئولان اجرایی و فرهنگی ، دست اندرکاران و عوامل بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و همچنين جمعی از كاركنان مركز پزشكی حج و زيارت درسالروزعيد غديرخم، با نماينده ولی فقيه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ايرانی و رییس سازمان حج و زیارت در مكه مكرمه ديدار كردند.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ، به مناسبت عید سعید غدیر، آیین جشن و مدیحه سرایی در محل استقراربعثه مقام معظم رهبری در هتل بلدالطیب برگزار شد و حاضران در دیدار با سرپرست حجاج ایرانی عید ولایت و امامت را به حجت الاسلام والمسلمين سيد عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت تبریک گفتند.
برپایه این گزارش، دراین برنامه حاج حمید رمضانپور، حاج علی مالکی نژاد و حاج عباس حیدرزاده ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت درمدح مولای متقیان امام علی (ع) به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداختند و اشعاری را در بزرگداشت عید سعید غدیر " عیدالله الاکبر" قرائت کردند.
گفتنی است دیدار و حضور در محضر علمای سادات و تبرک جستن از آنان در روز عید غدیر، ازجمله برنامه‌هایی است که در روز اکمال دین و ولایت عهدی امام خوبی ها توسط مردم صورت می‌گیرد.
واقعه غدیر از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام است که در آن، پیامبر اسلام(ص) هنگام بازگشت از حجة الوداع در ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم قمری در مکانی به نام غدیر خم، امام علی(ع) را ولی و جانشین خود معرفی کردند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.