پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان تا آخرین روز حضور حجاج ایرانی ادامه دارد

خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان تا آخرین روز حضور حجاج ایرانی ادامه دارد
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت وضعیت سلامت حجاج کشورمان را مطلوب دانست و گفت: خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان تا آخرین روز حضور زایران ایرانی در سرزمین وحی ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای دکتر سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به وضعیت سلامت حجاج کشورمان در سرزمین وحی گفت: شرایط کلی سلامت حجاج ایرانی مطلوب می باشد و بحمدالله مشکل خاصی وجود ندارد؛ ویزیت روزانه مراجعه کنندگان نیز توسط پزشکان حاذق و متخصص مرکز انجام می گیرد و خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان تا آخرین روز حضور زایران ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره ادامه دارد.
وی به حجاج کشورمان توصیه کرد در روزهای باقیمانده از تردد در ساعات گرم روز پرهیز کنند تا دچار گرمازدگی نشوند و در عوض انجام زیارات و فریضه های معنوی در مسجد الحرام و مسجد النبی را به ساعات عصرگاهی یا شامگاه موکول نمایند تا سلامت عزیزان در روزهای باقیمانده حفظ شود.
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص بیمارانی که به کشور منتقل شده اند نیز گفت: تعدادی بیماران هم بوده اند که روند درمان شان به خوبی در اینجا صورت گرفت و می بایست درمان این عزیزان در داخل کشور هم دنبال شود که این حجاج طی روزهای گذشته با همراهانشان و کادر پزشکی مجرب به کشور منتقل شدند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.