پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد؛ لزوم رعایت تمامی استانداردها تا پایان عملیات حج

سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد؛ لزوم رعایت تمامی استانداردها تا پایان عملیات حج
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش حجاج دربرخی هتل ها تاکید کرد: لزوم رعایت تمامی استاندارها تا پایان عملیات حج ضروری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری ، دراین نشست که عصر یکشنبه(18 تیر) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب درمکه تشکیل شد سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: حج تمام نشده است و این امر دقت و هوشیاری همه نیروها در خدمت رسانی تا خروج آخرین زائر از کشور میزبان را می طلبد.
وی با تاکید براینکه زائر صاحب حق است و باید حقوقش رعایت و تامین شود، خاطرنشان کرد: بعثه مقام معظم رهبری ، سازمان حج و زیارت و مرکز پزشکی حج و زیارت ضمن حفظ استاندارها باید هر آنچه را که در زمان حضور همه زائران انجام میدادند تا خروج آخرین زائر انجام دهند و تفاوتی در ارائه خدمات قابل قبول نیست.
در ادامه این نشست ، آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت به برنامه ریزی صورت گرفته در ارائه خدمات به زائران تا پایان عملیات حج اشاره و تصریح کرد: برهمین اساس کاهش عوامل و نیروهای ستادی و خدمات نقل درون شهری به نحوی انجام خواهد شد تا آخرین کاروان نیز همانند نخستین کاروان ها خدمات دریافت کنند.
وی از مرکز پزشکی حج و زیارت خواست که نسبت به تامین خدمات مورد نیاز زائران توجه و دقت بیشتری نماید.
این جلسه با گزارش آقای غلامرضا رضایی مدیرعملیات ستاد مکه درباره اقدامات صورت گرفته برای انتقال زائران به مدینه و کشورادامه یافت و تاکید کرد : تلاش ما در راستای ارائه خدمات به زائرینی است که در مکه و مدینه همچنان حضور دارند.
وی به تشکیل کارگروههای آسیب شناسی برای احصاء نقاط ضعف و قوت و نارسایی ها در عملیات حج امسال اشاره کرد و از مسئولان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی ایران ایر خواست همچنانکه در انتقال حجاج خوب عمل کردند موضوع بازگشت حجاج را نیز در اولویت قرار داده و کارنامه قابل قبولی در حج امسال از خود به یادگار بگذارند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.