پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل محل اقامت 2300 زایر ایرانی/ابراز رضایت حجاج از خدمات شبانه روزی دست اندرکاران

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل محل اقامت 2300 زایر ایرانی/ابراز رضایت حجاج از خدمات شبانه روزی دست اندرکاران
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج و زیارت به صورت سرزده از فرایند خدمت رسانی به حجاج ایرانی در یکی از هتل های مکه مکرمه بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ در ادامه بازدیدهای سرزده و گفتگوهای نزدیک مسئولان حج و زیارت با حجاج ایرانی، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران از یکی از هتل های محل اقامت زایران ایرانی در منطقه 4 ستاد مکه مکرمه بازدید کردند .
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، روز سه شنبه به صورت سرزده در هتل الروایه حضور یافتند.
هتل الروایه در موسم حج تمتع امسال با گنجایش 2300 زایر ، میزبان 15 کاروان از استانهای تهران، مازندران، خوزستان، کرمان، لرستان، همدان و اصفهان بوده است و با وجود بازگشت برخی کاروانها به کشور، خدمات رسانی به حجاج باقیمانده با قوت و کیفیت ادامه دارد.
تنی چند از زایران در گفتگو با دست اندرکاران حج تمتع از خدمات ارایه شده در بخش های اسکان، حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، درمانی و .... قدردانی کرده و برای خادمان آرزوی خیر و توفیقات روزافزون کردند.
همچنین تنی چند از زایران نیز دغدغه های خود را در زمینه های مختلف اعم از کیفیت غذای ارایه شده، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و درمانی، خدمات پذیرایی و .... مطرح کردند که سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و دست اندرکاران با صبوری و حوصله به تبیین اقدامات پرداختند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.