پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

دعای خیر زایران برای مسئولان حج و زیارت کشور/ تبیین شرایط موجود و اقدامات صورت گرفته در بازدیدهای سرزده

دعای خیر زایران برای مسئولان حج و زیارت کشور/ تبیین شرایط موجود و اقدامات صورت گرفته در بازدیدهای سرزده
مسئولان حج و زیارت کشور در ادامه بازدید از هتل های محل اسکان حجاج ایرانی و گفتگوی رودرو با این عزیزان، به پرسش های مطرح شده در خصوص نحوه خدمات رسانی و شرایط موجود پاسخ گفتند ؛ زایران نیز در این فرایند از خدمات صورت گرفته قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج م زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع امسال، که در طول موسم به صورت سرزده از برخی هتل های محل اقامت زایران ایرانی بازدید کرده و در جریان روند خدمت رسانی قرار می گرفتند اینبار از هتل زهره السعد در منطقه 2 ستاد مکه مکرمه دیدن کردند و از نزدیک با زایران آن به گفتگو پرداختند.
این هتل که با جمعیت بالغ بر 2 هزار و 200 نفر در حدود 16 کاروان را در خود جای داده است از شرایط مطلوبی به لحاظ سالن غذاخوری، آسانسورها و موقعیت جغرافیایی برخوردار می باشد.
زایران این هتل اهل استانهای یزد، اصفهان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، همدان و کرمان هستند که در مواجهه با مسئولان حج و زیارت، تشکر و قدردانی خود از خدمات صورت گرفته و اخلاق مدیران و عوامل مجموعه را مطرح نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب و آقای حسینی به همراه سایر دست اندرکاران از بخش های مختلف این هتل همانند سالن های غذاخوری آقایان و خانم ها، مطب پزشک و .... بازدید کردند؛ برخی زایران نیز در این دیدار معدود مشکلات در رابطه با وضعیت تغذیه و نحوه سرو غذا و همچنین موضوعات پزشکی را بیان کردند که مسئولان حج و زیارت به خوبی اقدامات تبیینی و روشنگری را انجام دادند که در نهایت منجر به آن شد که همه زایران با دعای خیر و عافیت طلبی از مسئولان ذیربط تشکر کنند و از خداوند منان توفیقات روز افزون همه دست اندرکاران و خدمات را خواستار شدند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.