پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

خدمت زیر تیغ آفتاب و گرمای 40 درجه/اینجا راهنمایی و خدمت رسانی به حجاج شبانه روزی است

خدمت زیر تیغ آفتاب و گرمای 40 درجه/اینجا راهنمایی و خدمت رسانی به حجاج شبانه روزی است
زیر آفتاب سوزان و گرمای حدود 40 درجه حضور دارند؛ تعطیلی ندارند و هر لحظه و ثانیه با کاور و کلاه سبز رنگ که روی آن «حمل و نقل درون شهری» نقش بسته، ایستاده اند و زایران و اتوبوس های حمل و نقل را راهنمایی می کنند؛ اینجا ایستگاه حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ در اکثر ساعات شبانه روز(به غیر از زمان نماز) که زایران کشورمان اراده کنند تا از هتل به حرم و بالعکس تردد کنند افرادی در پارکینگ های اتوبوس ها با کاور و کلاه سبز رنگ ایستاده اند و به راهنمایی زایران عزیزمان می پردازند تا آنها به راحتی سوار بر اتوبوس ها شده و تردد کنند .
اینان که نیروهای حمل و نقل درون شهری هستند زیرتیغ آفتاب سوزان و گرمای حدود 40 درجه مکه مکرمه (تیرماه) و در کنار دود اتوبوس ها و در میان شلوغی جمعیت زایران را راهنمایی می کنند تا به راحتی مسیر سوار شدن بر اتوبوس ها و تردد خود را بیابند.
ایستگاههای جمرات، غزه، کدی و اجیاد محل استقرار اتوبوس های زایران ایرانی است که دست اندرکاران حمل و نقل درون شهری به صورت شیفت بندی، همیشه حاضر و ناظر هستند تا هیچ زایری در این فرایند دچار مشکل و دغدغه نشود.
اتوبوس هایی با کیفیت که در اختیار زایران قراردارد تا در آسایش ، آرامش و امنیت تردد کنند و تمامی هتل های ما نیز از خدمات نقل درون شهری استفاده می نمایند.
اما نیروهای حمل و نقل درون شهری که از جمله خادمان بی ادعای موسم حج محسوب می شوند فقط یک نگاه را دنبال می کنند و آن هم رضایت زایران است که رضایت الهی را به دنبال دارد.
آقای حیدری زایری که از مشهد مقدس آمده است می گوید: خدمات حمل و نقل بسیار مناسب بوده و از همه دست اندرکاران آن که الحق و الانصاف خالصانه زحمت می کشند قدردانی می کنیم.
نه تنها این زایر بلکه اکثریت زایران از حمل و نقل درون شهری و به ویژه کمیت و کیفیت خدمت رسانی و برخورد اخلاق مدارانه نیروهای خدوم آن راضی هستند.
آقای ربانی که از تهران به سفر حج مشرف شده است می گوید: خدمات حمل و نقل مناسب نبود بلکه باید گفت این خدمات در سطح عالی بود و حتی به نسبت بسیاری کشورهای حاضر بهتر و منظم تر بوده است.
وی می گوید: در هر ساعت از شبانه روز که به ایستگاه مراجعه کردیم و یا قصد تردد از هتل به حرم و بالعکس را داشتیم ، عزیزان حضور داشتند و در این خصوص معطلی نداشتیم. یعنی هم آسایش و هم امنیت در تردد به حرم را داشتیم.
قطعا رضایت زایران از خدمات حمل و نقل درون شهری سرمایه عظیمی برای دست اندرکاران حج و زیارت محسوب می شود و این مهم در نظرخواهی ها نیز به صورت ملموسی بیان شده است.
خدماتی که تا آخرین لحظه حضور زایران ادامه دارد و خادمان هم همانند روز نخست، خستگی ناپذیر به خدمت رسانی می پردازند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.